Aviseringar
Rensa alla

Hur få pappa att sluta vara så jävla negativ?


Ämnesstartare

Hej..

Pappa är så jävla negativ på allt, hela tiden. Allt är bara krångligt och jobbigt förn. Vad fan kan man göra? Tänkte att jag kunde köpa en bil och grejja med nu när jag jobbat ihop lite över 20k i sommras, men det går inte. För det är för krångligt och tar plats (vi har all plats i världen). Är man vänlig så får man skit tillbaka ändå. Snart kommer det sluta med att jag skiter i allt han säger och bara står ut i 3 år till.


   
Citera

Jagharingetnamnfaktiskt:
Hej..

Pappa är så jävla negativ på allt, hela tiden. Allt är bara krångligt och jobbigt förn. Vad fan kan man göra? Tänkte att jag kunde köpa en bil och grejja med nu när jag jobbat ihop lite över 20k i sommras, men det går inte. För det är för krångligt och tar plats (vi har all plats i världen). Är man vänlig så får man skit tillbaka ändå. Snart kommer det sluta med att jag skiter i allt han säger och bara står ut i 3 år till.

1. ALLTING krånglar och lever jävel nuförtiden 2. Troligtvis så gnäller du på han mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

1. ALLTING krånglar och lever jävel nuförtiden 2. Troligtvis så gnäller du på han mycket

Han kan inte ens öppna micron innan han svär över den, eller starta bilen. Det är ÖVERDRIVET.

Och jag gnäller aldrig på honom.

Edit: Farfar var precis likadan. Går det inte att bota på något vis?


   
SvaraCitera

Jagharingetnamnfaktiskt:

Han kan inte ens öppna micron innan han svär över den, eller starta bilen. Det är ÖVERDRIVET.

Och jag gnäller aldrig på honom.

Vad har han för bil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

Vad har han för bil?

En Volvo V70 som aldrig krånglar.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Min erfarenhet är att det inte går att förändra.


   
SvaraCitera

svamp


   
SvaraCitera

De kan vara pga någonting som har hänt tidigare, att han bara omdirigerar sin frustration på vardagliga saker


   
SvaraCitera

Du kommer bli likadan när du blir stor :>


   
SvaraCitera