Aviseringar
Rensa alla

Hur få tjejen mer intresserad i förhållande?


Nintendo:

Det där är en myt.

word, det är personligheten och inte könet det gäller. finns personer som tex kommer ge upp om någon spelar svår, både tjejer och killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det där är en myt.

Nej, dom blir iaf märkbart mycket mer intresserade.

Jeay_L:

Nej, eller jag vet inte... ibland kanske det gör det

Funkar nog på en tjej ett år yngre än dig iaf.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Greger_EFG:

Funkar nog på en tjej ett år yngre än dig iaf.

Kan hända, en som inte har lika mycket humör som mig..


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

kk

Greger_EFG:

förhållande

Greger_EFG:

vadfan vi eg har

Måste ni placera er i ett relationsmässigt fack, då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Kan hända, en som inte har lika mycket humör som mig..

Hon blir ju arg när jag inte hör av mig etc, men på ett sött sätt liksom, man märker att hon blir mer intresserad så jag känner mig rätt lugn i det.


   
SvaraCitera

Är det ditt misstycke gällande att flickan eventuellt inte håller sig till dig, bara dig, och ingen annan än dig som spökar, kan du väl bara säga till henne att du skulle föredra att hon inte fläkte ut sina genitalier för andra. [no-no] Om hon nu inte vill stämpla FÖRHÅLLANDE!!!11 på er, låt henne slippa. Är det så farligt.

Låt det hela bara fortgå, kommer troligtvis bli braaaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

word, det är personligheten och inte könet det gäller. finns personer som tex kommer ge upp om någon spelar svår, både tjejer och killar.

Haha sant, fast jag tror ändå majoriteten av tjejer är MYCKET mer distansierade än killar.

Märker jag rätt tydligt på många av mina killkompisar vs tjejkompisarna så att säga.

Killarna e genuint inte intresserade av att jaga en tjej som inte istället hör av sig till dom, medans tjejerna oftare blir mer intresserade när snubben e svår.

Sen tror jag inte det handlar om att GILLA, men det gör ju iaf individerna mer intresserade, så om man tycker man e en individ som förtjänar det, vilket jag gör, så är det inget fel i o utsätta någon anann för den behandlingen för att göra dom intresserade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hur kan jag vara mer distansierad och göra annat som gör henne intresserad, tjejer ÄLSKAR ju en kille som får dom att jaga!

nej?[confused]

du kan ju inte hålla på o låtsas göra massa annat när du inte gör d[rolleyes]. visa att du är intresserad om du är det, hon är ingen tankeläsare heller[y] men om killen är för på är d sjukt avtändande, du behöver ju inte ringa 1 gång i timmen liksom[bigsmile][rolleyes]. du får väl se hennes respons, om d bara är du som ringer så kan du ju lugna ner dig lite[y]


   
SvaraCitera

Skit i att svara på vad jag skriver då, din jävla yllerunkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föredrar nog en kille som är tillräckligt intressant utan att han behöver leka massa knäppa lekar.

Ögon i en plåthink:

yllerunkare.

[surprised][chocked][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nej, dom blir iaf märkbart mycket mer intresserade.

Några blir kanske det, men knappast alla. Dra inte alla över en kam, osv. Många tröttnar när de måste jaga och jag vet inte hur många gånger jag har hört tjejer whina om att killar är för "off" och pga av det dissat dem.

Rak kommunikation lär ju vara det bästa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

ch jag vet inte hur många gånger jag har hört tjejer whina om att killar är för "off" och pga av det dissat dem.

Kan nog också hända, men har inte märkt av det så mycket.

Nintendo:

Rak kommunikation lär ju vara det bästa [smile]

Rak kommunikation är grymt osexigt. Dessutom kan du inte övertyga en nån att vara attraherad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Kan nog också hända, men har inte märkt av det så mycket.

Eftersom du är kille så tror jag inte att tjejer kommer och whinar för dig om sina kärleksproblem [wink]
Jag förstår inte meningen med att göra tjejen osäker osv.

Greger_EFG:

Rak kommunikation är grymt osexigt. Dessutom kan du inte övertyga en nån att vara attraherad.

Det är mer osexigt med sociala spel, imo. Rakt är fint, rakt är äkta. Varför krångla till allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Eftersom du är kille så tror jag inte att tjejer kommer och whinar för dig om sina kärleksproblem [wink]

Hahah händer faktiskt ibland, men inte så ofta^^

Nintendo:

Jag förstår inte meningen med att göra tjejen osäker osv.

Får henne att ta för sig medans hon kan så att säga.

Nintendo:

Det är mer osexigt med sociala spel, imo.

Flörtande etc ÄR sociala spel. Fan sex är en del av ett socialt spel i sig.

Nintendo:

Varför krångla till allt?

För att "ska vi knulla" inte alltid går hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Får henne att ta för sig medans hon kan så att säga.

Jag ska inte vara negativ, det där kanske fungerar ibland, men jag tror att få tjejer fungerar sådär. Jag har inte träffat någon som blir mer taggad av att killen drar sig undran/uppträder kallt.

Greger_EFG:

Flörtande etc ÄR sociala spel. Fan sex är en del av ett socialt spel i sig.

Det behöver det inte vara.

Greger_EFG:

För att "ska vi knulla" inte alltid går hem.

Det var inte det jag menade med rak kommunikation. Och problemet var ju att du ville göra mer än att bara knulla.


   
SvaraCitera