Aviseringar
Rensa alla

Hur faen gör man nu då? o_o


Ämnesstartare

Maximilliam:

du kmr veta hur det känns när du är riktigt kär asså, bli inte ihop med ngn du bara tror att du gillar, det kan såra den eftersom den antagligen fallit för dig . follow your heart!

I don't think so T.T... så jag har aldrig varit kär i 17 år? 🙁
Plus, de e ganksa svårt och veta om jag gillar eller bara tror att jag gillar.
Om folk kan bli fulla på alkoholfri öl, att bli hög av iDozing - then dammit, so can I!

But oh well, vi får hoppas på att jag ännu inte varit "kär".
Men det e svårare än man tror att hålla sig undan.
Om du har varit singel i ett tag och haft ett par tjejer du kunnat bli tillsammans med (kunna tänka menar jag då - hon gillar dig du gillar henne)men bara står där utan att göra något. Utan att ge dem en chans till att utveckla känslorna.

Och ännu värre när tjejen, några månader senare, hittar en annan kille som e ens kompis och så står man där och lägger på fake-masken. Hjälpa killen att få henne cause of the code: Bros before hoes :p

Jag vet att jag måste hålla mig borta :p men det börjar bara bli jobbigt.


   
SvaraCitera

prinoto:

Och ännu värre när tjejen, några månader senare, hittar en annan kille som e ens kompis och så står man där och lägger på fake-masken. Hjälpa killen att få henne cause of the code: Bros before hoes :p

haha, låter som du är kär i det här läget.. Olyckligt kär! Men sure, det är surt att se ngn man har gillat börja hålla på med någon av ens vänner. Men liksom chilla med kärleken, tvinga inte fram den för då kmr den inte. Alla blir inte kära första gången när de bara är p12:or, vilket jag faktiskt tycker är bra. Men liksom, det är förfan många som inte varit kära och är typ 25! Så chilla, det kommer när det kommer .


   
SvaraCitera

prinoto:

Om du har varit singel i ett tag och haft ett par tjejer du kunnat bli tillsammans med (kunna tänka menar jag då - hon gillar dig du gillar henne)men bara står där utan att göra något. Utan att ge dem en chans till att utveckla känslorna.

usch känner igen allt de du skriver it sucks [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You said it sister! [bigcheers]


   
SvaraCitera

När du är kär så kommer du fatta på direkten .. dejta tjejer och följ magkänslan. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

När du är kär så kommer du fatta på direkten .. dejta tjejer och följ magkänslan. 🙂

I'll be waiting then [rolleyes]


   
SvaraCitera

prinoto:

I'll be waiting then [rolleyes]

Dooooo that 😀


   
SvaraCitera

prinoto:

Vafan ska jag göra? o_o

Det första du ska göra är att gratulera dig själv för att du har möjligheten att skaffa dig flickvänner.

Det andra du ska göra är att hitta ett dike och gräva ner dig i det, med omedelbar verkan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Dooooo that 😀

She better hurry or she owe me one T.T

Djävulen:

=O
OH HÄLL NO?!
YOU DID NOT JUST SAY THAT?! [mad]


   
SvaraCitera

prinoto:

She better hurry or she owe me one T.T

höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, detta kanske livar upp en gammal död tråd... Men ja måste bara skriva det och påminna mig!

Att JA, jag ska stanna och förbli singel [bigcheers]


   
SvaraCitera