Aviseringar
Rensa alla

Hur fan får man en kille


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, hur får man en kille att bli intresserad av en? Vad är det killar gillar hos tjejer? Och hur stor kan åldersskillnaden vara? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Killar är inte en homogen grupp. Hur stor åldersskillnad det kan vara beror väl på mognad hos båda parter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga om du får suga snopp


   
SvaraCitera

Man kan fånga många killar genom att bara ge uppmärksamhet. De mer svårfångade är på case-by-case basis. Jag personligen attraheras av passion, ambition, intelligens och dekadens. Haft många förhållanden men aldrig något som jag känt varit "the one", gett upp på det lite hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du? 


   
SvaraCitera

var trevlig och få de att skratta men gör de samtidigt nyfikna på dig. ge de uppmärksamhet (blickar mot deras håll, leenden, kroppskontakt typ på axel/arm/rygg), men inte för mycket. ta första steget till samtal ibland men ge dem även chansen att göra det själva, då märker du om de är intresserade.

vad de är intresserade av när det kommer till tjejer är däremot väldigt individuellt och svårt att svara på. det jag nämnde ovan är mer sätt att initiera och upprätthålla kontakt på.


   
SvaraCitera
Kudhos

Killar kan vara blyga också. Det finns säkert flera som är intresserade av dig. Men det kräver mycket mod för en kille att förklara sina känslor för någon, och om man inte är säker på vad den andra personen känner så är det vanligare att man försöker "förtränga" känslorna. För vem vill bli sårad?

Hitta någon som är en bra vän med dig först, någon som du känner att du kan lita på såsmåningom. En bra grund är det viktigaste. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa pattarna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med håv


   
SvaraCitera
skal
 skal

klä dig som miley cyrus så går det nog


   
SvaraCitera

15 år är ingen stress att hitta en partner att gänga sig med. Efter 20 bast och man inte har varit i närheten av det så kan man börja fundera på det problemet. Innan dess lev och ha kul som kommer det där på plats också.


   
SvaraCitera