Aviseringar
Rensa alla

Hur fan får man tjej


Ämnesstartare

agnesberg:

xD

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joe:

?

sorry Rodnar


   
SvaraCitera

Har du valt att rata alla tjejer i din omgivning på grund av att dessa är "för nördiga", så har du dig själv att skylla för din oförmåga att skaffa kvinnliga vänner.

Du verkar av allt det du skrivit egentligen inte vara så intresserad av faktiska tjejer; snarare dina egna fantasier om hur tjejer är och bör vara.

Allt jag kan uppmana till är lite introspektion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:
Har du valt att rata alla tjejer i din omgivning på grund av att dessa är "för nördiga", så har du dig själv att skylla för din oförmåga att skaffa kvinnliga vänner.

Du verkar av allt det du skrivit egentligen inte vara så intresserad av faktiska tjejer; snarare dina egna fantasier om hur tjejer är och bör vara.

Allt jag kan uppmana till är lite introspektion.

Helt ärligt vafan snackar du ens om, Tror du jag är störd eller? Om du hade vart i min sits hade du förstårt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stänger av mitt konto nu. Slutat bry mig lol


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:
Har du valt att rata alla tjejer i din omgivning på grund av att dessa är "för nördiga", så har du dig själv att skylla för din oförmåga att skaffa kvinnliga vänner.

Du verkar av allt det du skrivit egentligen inte vara så intresserad av faktiska tjejer; snarare dina egna fantasier om hur tjejer är och bör vara.

Allt jag kan uppmana till är lite introspektion.

Snyggt att du står upp för ditt gäng


   
SvaraCitera

Joe:
Stänger av mitt konto nu. Slutat bry mig lol

Aj


   
SvaraCitera
Lokes

Joe:
Stänger av mitt konto nu. Slutat bry mig lol

Din stackare kommer aldrig få tjej 


   
SvaraCitera

youngvobb:

Snyggt att du står upp för ditt gäng

Jag skulle säga detsamma till en tjej som valde att göra samma sak. Det här är inte en fråga om kön.


   
SvaraCitera

fan?


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:
fan?

En mycket konstig kille. Knaskalas.


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:

En mycket konstig kille. Knaskalas.

Ungdomar.se ¯\_(ツ)_/¯


   
SvaraCitera

Så jävla udda tråd. Du verkar jättedesperat men samtidigt låter det som att du egentligen skiter i vad du gör eller om hur det faktiskt går för att skaffa tjej. Du säger att du är "The funny guy" men jag vet inte riktigt om det är sant, inte baserat på denna tråden. Nej, du får nog ta och tagga ner lite och försöka vara lite behjälplig istället Skeptisk


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:

Jag skulle säga detsamma till en tjej som valde att göra samma sak. Det här är inte en fråga om kön.

Ää jo, du hade inte sagt nåt om det varit en tjej 


   
SvaraCitera

Alltså det är väl bara gå fram och snacka liksom. (Dock inte på ett creepy sätt)


   
SvaraCitera