Aviseringar
Rensa alla

Hur fan?


issi0605:

Vill it gå upp i vikt obvi

Det är inte alls självklart. varför vill du inte gå upp i vikt?

Förresten, det är nästan exakt vad anorexi är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Det är inte alls självklart. varför vill du inte gå upp i vikt?

Jag e redan tjock vafan de skitfult


   
SvaraCitera

issi0605:
Hur fan spyr man upp sin mat, har försökt mååånga gånger i olika dagar och det går fan inte

Du vill alltså inte gå upp i vikt? Det finns så jävla många andra sätt att gå ned eller stanna i din vikt. Läs på mer innan du gör dumma beslut 


   
SvaraCitera

issi0605:

Jag e redan tjock vafan de skitfult

Är du säker på att du är "tjock"? Och vad är det egentligen som är dåligt med att vara "tjock"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Är du säker på att du är "tjock"? Och vad är det egentligen som är dåligt med att vara "tjock"?

Skitfult


   
SvaraCitera

issi0605:

Skitfult

Jag antar att du inte vill vara "skitful" för att du vill vara omtyckt av andra, så låt mig åtminstone säga det här: jag är ganska säker på att det inte är normalt att spy upp mat; det är missfosterbeteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Jag antar att du inte vill vara "skitful" för att du vill vara omtyckt av andra, så låt mig åtminstone säga det här: jag är ganska säker på att det inte är normalt att spy upp mat; det är missfosterbeteende.

Trevligt ingen kmr ju veta de ändå


   
SvaraCitera
M04
 M04

Allar är jättefina hur men än ser ut, alla är olika, om du inte tycker om hur du ser ut måste du bara öva på att få självförtroende och säga till dig själv att du är fin precis som du är för att du ser ut som du gör och du är unik och ingen annan ser ut som du..och dessutom är inte utseendet allt, de e ju i slutändan insidan som räknas så länge du mår bra i övrigt liksom och har bra hälsa elr så och att spy upp mat är troligen psykisk ohälsa så de e inte ett bra sätt att ”bli finare” på, om nu vikten är ett problem kan du väll hellre träna/promenera eller äta mer hälsosamt..


   
SvaraCitera

M04: Allar är jättefina hur men än ser ut, alla är olika, om du inte tycker om hur du ser ut måste du bara öva på att få självförtroende och säga till dig själv att du är fin precis som du är för att du ser ut som du gör och du är unik och ingen annan ser ut som du och dessutom är inte utseendet allt, de e ju i slutändan insidan som räknas så länge du mår bra i övrigt liksom och har bra hälsa elr så och att spy upp mat är troligen psykisk ohälsa så de e inte ett bra sätt att ”bli finare” på, om nu vikten är ett problem kan du väll hellre träna/promenera eller äta mer hälsosamt..

Det beror på vad man är driven av i livet. om man inte är driven av att vilja bli omtyckt av andra, är det självklart att det inte är fel att vara "skitful".


   
SvaraCitera

Ingen blir fet av mat om de äter hälsosamt, du kommer bara orsaka allvarlig skada pga näringsbrist om du gör detta... Dock blir du fet av allt du äter emellan måltiderna, typ godis, chips, läsk osv. Sen är de ju bara att träna som andra har sagt.


   
SvaraCitera

Deinosuchus: Sen är de ju bara att träna som andra har sagt.

Fel. träning har minimal påverkan på vikt


   
SvaraCitera

issi0605:

Nej?

Jo det har du, är inte dum. Hur lång är du då och hur mycket väger du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Jo det har du, är inte dum. Hur lång är du då och hur mycket väger du?

Uh jag e 162 o väger typ 60 och nej


   
SvaraCitera
M04
 M04

Bästa sätten att gå ner i vikt iaf är att både äta hälsosamt, dricka vatten och träna/gå lagom mkt i guess.. fast aa tar ju längre tid än att t,ex spy upp maten/äta mycket mindre/inget, fast de e ju inte bra å om man gör det kommer man senare bara gå upp allt igen och även oftast över den vikten man började på om man sen börjar äta normalt/slutar spy upp maten senare .


   
SvaraCitera

issi0605:

Uh jag e 162 o väger typ 60 och nej

Hitta en hälsosam kost istället. Träna regelbundet. Vill du ha en hälsosam kropp och må bra eller vill du spy upp allt du äter och tro att det kommer hjälpa? Kolla upp konsekvenserna med att ständigt spy upp mat med mening 


   
SvaraCitera