Aviseringar
Rensa alla

Hur fan gör man


Ämnesstartare

Hej, jag gillar en kille som ganska nyss börjat på min skola (paralellklassen) jag har försökt hitta honom på Facebook, snapchat osv. men han finns typ ingenstans. Så har det hänt med dom två senaste killarna jag har varit intereserad av. så min första fråga är.

Är det jag som suger på att hitta åt folk på nätet eller är jag helt enkelt attraherad till osociala killar?

Och om jag nu inte kan få kontakt med honom på nätet så måste jag väll göra det i verkligheten. Men vad pratar man om, jag vill inte bara springa fram till honom i korridoren så jag behöver ett bra tillfälle. Så min andra fråga är.

Är det konstigt om jag bara går upp till honom och pratar om ingenting?

Ps. går i sjuan


   
Citera

Man tror nog själv att det ska verka konstigt att springa på någon i korridoren tex och börja prata, så känner jag också. Dock om någon skulle göra detsamma mot mig så skulle jag inte tycka det vore så värst wierd. Hur ska man annars lära känna varandra?.
Så nja, det är inte konstigt att bara gå upp och prata. 


   
SvaraCitera

Gå fram å prata med honom!! Du tycker väll själv att det vore roligt om nån gjorde det till dig så då uppskattar han nog också det Tumme upp. Men det är ju inte så lätt när man väll står där. Kan ju börja med något litet....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! Men vad ska jag säga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag går upp till honom i korridoren och säger hej vad är det tänkt att han ska säga då liksom?


   
SvaraCitera

inte kan man säga hej, så går det ju inte att starta en konvo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur startar man en konvo då Galen


   
SvaraCitera

det var ironi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hallå, det är ju sant, vad säger man sen liksom?


   
SvaraCitera

Anonymt_liten_trollunge:
Om jag går upp till honom i korridoren och säger hej vad är det tänkt att han ska säga då liksom?

säg "hej jag heter ***** trevligt att träffas går du i (paralellklass)?"

är han något att satsa på lär han ju säga något roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant, eller i alla fall säga något


   
SvaraCitera

schim:
det var ironi

0811d235_i-see-what-you-did-there.jpeg


   
SvaraCitera