Aviseringar
Rensa alla

Hur fan gör man?


Ämnesstartare

Dberorpå:

Vrf fungerar ej fb för dig?
Fungerade bättre för mig, för jag tappar talförmågan i verkligheten.

Det var en annan kille förra året som jag ville få kontakt med, addade fb, snackade lite då och då. När vi såg varandra i skolan var det ingen som hälsade! jag tog t.o.m bort honom för det blir skitpinsamt när vi ses i skolan. vi vet ju typ vilka vi är osv! blev askonstigt. fast jag kanske lärde mig något av det och vet hur jag ska hantera det den här gången. vill bara inte förstöra något 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

varför tycker du att det är konstigt?

För att sånt händer aldrig i nyktert tillstånd, speciellt inte i skolan.


   
SvaraCitera

headswithroll:

När vi såg varandra i skolan var det ingen som hälsade!

de e ju ditt fel

headswithroll:

För att sånt händer aldrig i nyktert tillstånd, speciellt inte i skolan.

skyll dig själv då fegis...


   
SvaraCitera

headswithroll:

Facebook har jag kört med flera gånger,

Hur då?
Är typ i samma situation som dig, fast han är två år yngre vilket gör det ännu jobbigare. Har ingen aning om hur jag ska gå till väga, har fått lite ögonkontakt osv men fegade ur när jag skulle snacka med honom på en fest.
Förstår precis hur du känner [smile][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Hur då?
Är typ i samma situation som dig, fast han är två år yngre vilket gör det ännu jobbigare. Har ingen aning om hur jag ska gå till väga, har fått lite ögonkontakt osv men fegade ur när jag skulle snacka med honom på en fest.
Förstår precis hur du känner

Det är så jävla lätt för folk att säga att man ska prata! men det är inte BARA. det handlar faktiskt om känslor, och då kan det fucka ur riktigt ordentligt.

Jag addade hans facebook, skrev lite och sedan fick jag hans msn =) det var väldigt lovande i början. Fegade ur när jag såg honom, men vi fick väldigt bra ögonkontakt. Det rann helt enkelt ut i sanden. Jag har lite mig själv att skylla, men även han hade en del i det. Jag visade sjukt stort intresse och jag fick inget svar tillbaka. Jag var den enda som tog intiativ osv. Man måste vara två om det, annars är det ingen idé att ens försöka. Slöseri med tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Hur då?
Är typ i samma situation som dig, fast han är två år yngre vilket gör det ännu jobbigare. Har ingen aning om hur jag ska gå till väga, har fått lite ögonkontakt osv men fegade ur när jag skulle snacka med honom på en fest.
Förstår precis hur du känner

Jag vet inte hur killar tänker. Men man vill ju kunna bevisa att man vill ge dom en chans för att dom är "yngre" [wink]. visa att man är intresserad SAMT att de har en chans. oftast så tror ju killar att de inte har en chans på äldre tjejer! iaf vad jag tror..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

de e ju ditt fel

lockbete:

skyll dig själv då fegis...

[cheers]


   
SvaraCitera

headswithroll:

När vi såg varandra i skolan var det ingen som hälsade!

Är så för mig fortfarande. Jag blir stum när jag ser honom och han är tystlåten så blir svårt att snacka... Men tror ändå man kommer längre genom fbchatten än inget alls :p


   
SvaraCitera

headswithroll:

Vill killar verkligen ha äldre tjejer?

Beror väl bara på hur tjejen är[confused]


   
SvaraCitera

Gå fram och prata med honom. Var ganska rakt på sak.
Jag skulle uppskatta sånt.


   
SvaraCitera

sista året i gymnasiet hade jag samma probz med en kille i ettan. jag började puffa honom på fb, sen puffade han tillbaka osv osv så la jag till honom & var jätterolig i fbchatten. sen blev vi tillsammans !!!!!!!!!!!!!!
(drömscenariot vaaa)

fast sen blev jag dumpad bara ca 3 mån senare. men din snbube är säkert bättre.


   
SvaraCitera

headswithroll:

ag addade hans facebook, skrev lite

Men vad skrev du då? "Hej sötis"? Känns som att folk tycker det är läskigt om man bara helt plötsligt tar kontakt[cute]

headswithroll:

Man måste vara två om det,

Absolut, man kan inte skylla allt på sig själv[smile]


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

sen blev vi tillsammans !!!!!!!!!!!!!!

Vill du berätta hur? Gick ni typ på dejt?[cute] Vet av lite erfarenhet att det kan vara svårt att gå från internetrelation till irl-relation.


   
SvaraCitera

1. Killen går i min skola.
Cool

2. Känner honom inte.
Uncool

3. Kan inte sluta tänka på honom.
Cool

4. Han är 17, jag 18.
Cool

5. Hur FAN går jag tillväga?
Vet du om vart han brukar hänga efter skolan? Har ni kanske någon gemensam kompis? Har du hans msn?
Om inte: Skriv ett kärleksbrev på rosa papper dränkt i parfym och lämna i hans skåp.
Det vore fint att få ett sådant.

headswithroll:

Facebook har jag kört med flera gånger, men det fungerar verkligen inte.

Vad har du gjort där då?


   
SvaraCitera

loom:

Vill du berätta hur? Gick ni typ på dejt? Vet av lite erfarenhet att det kan vara svårt att gå från internetrelation till irl-relation.

va nej vi röker båda två så vi hade typ rökdejter på skolan första veckan, han visste nämligen inte ens vem jag var när jag började puffa honom lol. sen så frågade han om jag skulle hänga med o köpa någon skiva efter en vecak eller något, så fikade vi osv.


   
SvaraCitera