Aviseringar
Rensa alla

HUR FAN GÖR NI?!


Ämnesstartare

gör det inte, äter [zzz]


   
SvaraCitera

Käkar, tvivlar på att jag skulle gå upp om jag så halsade jordnötssmör.


   
SvaraCitera

ahaDRUGS:

slänger, ger bort och ibland matar jag mina syskon

säg att du har ätit och bjudit dina vänner och istället slänger du [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Så be dina päron sluta köpa?

Det finns andra familjemedlemmar som vill ha det. Som när jag säger till dom att köpa fullkornsbröd, fullkornsmakaroner och sådan skit säger mina syskon att bara för jag vill ha det ska inte dom behöva äta det. Vem vinner- jo dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köpte massor med glass för jag tänkte att jag skulle unna mig. Mer än hälften var kvar en hel vecka. Hur klarade jag mig? Väntade på att familjen skulle äta upp det utan mig [tired]


   
SvaraCitera

Nice, vill vara du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

gör det inte, äter [zzz]


   
SvaraCitera

tygskor:

Hur gör du för att hålla dig borta från det istället för att bara mata?

Tänker på hur fet jag blir om jag äter det.


   
SvaraCitera

tygskor:

Hur gör du för att hålla dig borta från det istället för att bara mata?

Alltså, om jag är sjukt sugen på Cola men inte vill dricka det, eller ah, jag VILL, men vill inte att jag skall vilja, så dricker jag vatten istället för att köpa Cola. Gör något sådant? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Glass är gott.


   
SvaraCitera

Varför ska man hålla sig borta? Hela poängen med mat är väl att man ska äta den? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soulmate:

Tänker på hur fet jag blir om jag äter det.

äkta äs-material! [party]


   
SvaraCitera

tygskor:

Det finns andra familjemedlemmar som vill ha det. Som när jag säger till dom att köpa fullkornsbröd, fullkornsmakaroner och sådan skit säger mina syskon att bara för jag vill ha det ska inte dom behöva äta det. Vem vinner- jo dom.

Majoritetsbeslut..

men. kan du inte försöka få dem att köpa så mycket att allting tar slut så det inte finns något på veckodagarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter vanlig mat istället? Man är ju inte speciellt sugen på godis om man är mätt på vanlig mat.


   
SvaraCitera