Aviseringar
Rensa alla

Hur fan kan man gilla fittor?


Ämnesstartare

Riktar mig till er som gillar att trycka upp era fingrar i slemmiga geggveck. Det är ju jättevidrigt om man tänker efter. Men det gör ni och verkar njuta av det...? How come?!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur fan kan man inte svara i en tråd om fitter, va [mad]


   
SvaraCitera

för de e en fitta


   
SvaraCitera
KSENIA

[shake] FITTOR ÄR BARA ÄCKLIGA OM DOM SITTER PÅ ÄCKLIGA PERSONER


   
SvaraCitera

åh snygg avatar! vill också vara tillräckligt fotogenisk för att kunna ha mig själv som avatar[sad]


   
SvaraCitera

bra fråga alltså!
fittor är äckliga, hur man än vänder och vrider på det. Konstiga & äckliga.


   
SvaraCitera

mer kuk åt folket! säger jag bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

för de e en fitta

Utveckla. Fattar att d e najs för kukN
Men fingrar? Gegg? Nä?

KSENIA:

FITTOR ÄR BARA ÄCKLIGA OM DOM SITTER PÅ ÄCKLIGA PERSONER

TRUE SHIT

Nintendos BFF:

åh snygg avatar! vill också vara tillräckligt fotogenisk för att kunna ha mig själv som avatar

Aw gulligt sagt, tänkte låtsas att jag är bekväm med det också


   
SvaraCitera

elverpigen:

Utveckla

för att de e fitta återigen! men de e som min kompis sa engång i tiden "fitta är inte alltid gott.. men det är trevligt"!


   
SvaraCitera

YaBasta:

"fitta är inte alltid gott.. men det är trevligt"!

som öl


   
SvaraCitera

honolulu:

som öl

typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

för att de e fitta återigen! men de e som min kompis sa engång i tiden "fitta är inte alltid gott.. men det är trevligt"!

Men det är en slemmigt hål?!

honolulu:

som öl

Uäk öl är aldrig nice om jag inte är pissmegafull betyder det att fitta också är nice om jag är pissmegafull?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Uäk öl är aldrig nice om jag inte är pissmegafull betyder det att fitta också är nice om jag är pissmegafull?

kanske


   
SvaraCitera

elverpigen:

Men det är en slemmigt hål?!

ja asso stoppar ju hellre kuken i fittan än ett finger, men de är ändå så gött. varför är du så förvånad/emot folk som gillar fitta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

ja asso stoppar ju hellre kuken i fittan än ett finger, men de är ändå så gött. varför är du så förvånad/emot folk som gillar fitta?

Är varken förvånad eller emot det, jag förstår mig bara inte på det. Hade killen förväntat sig att jag skulle stoppa mina fingrar i ett liknande geggveck hade jag typ nej tack hej


   
SvaraCitera