Aviseringar
Rensa alla

Hur fan lyckades jag med detta[tard]


Tyrael

Storchen84:

Tryckte bara på en tråd som vanligt, så blev det såhär (se bild). Tänkte bara "wtf, måste visa". Någon mer som lyckats få det vid nåt tillfälle att se ut såhär? Av ingen särskild anledning?

Mest undrar jag varför du förminskat skiten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Mest undrar jag varför du förminskat skiten..

Det har jag inte, tryckte bara på bifoga bild, så blev det så. Det förminskas automatiskt, märkte jag med två andra bilder jag försökt lägga upp då jag ville att texten skulle vara läsbar[n]


   
SvaraCitera
Tyrael

Storchen84:

Det har jag inte, tryckte bara på bifoga bild, så blev det så. Det förminskas automatiskt, märkte jag med två andra bilder jag försökt lägga upp då jag ville att texten skulle vara läsbar[n]

um är noob. men ladda upp bilden ist då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

men ladda upp bilden ist då

Hur?[confused]Eller var?

Dessutom var det ingen bild som direkt var värd o spara så jag bara bifogade den sen tog jag bort den[blush]


   
SvaraCitera
Tyrael

Storchen84:

Hur?[confused]Eller var?

Dessutom var det ingen bild som direkt var värd o spara så jag bara bifogade den sen tog jag bort den[blush]

ehh.. imageshack? vet du vad en dator är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

vet du vad en dator är?

Nej vadå?[shake]Jag är på um rent telepatiskt. Jag skriver o läser inlägg med min tankestyrka. Vad fan är en dator? Låter överflödigt[confused]

Typiskt dig att förknippa användandet av imageshack med att veta vad en dator är eller inte[zzz]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

bild

haha[y]


   
SvaraCitera
Tyrael

Storchen84:

Nej vadå?[shake]Jag är på um rent telepatiskt. Jag skriver o läser inlägg med min tankestyrka. Vad fan är en dator? Låter överflödigt[confused]

Typiskt dig att förknippa användandet av imageshack med att veta vad en dator är eller inte[zzz]

Typiskt dig att faila sådär, hur känns det? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Typiskt dig att faila sådär

Det enda fail jag ser är du, tyvärr[sad]


   
SvaraCitera
Tyrael

Storchen84:

Det enda fail jag ser är du, tyvärr[sad]

Image


   
SvaraCitera
zIGGE

Tyrael:

hur känns det?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Vet du vad lathet är?[zzz]


   
SvaraCitera
Tyrael

Storchen84:

Vet du vad lathet är?[zzz]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

[zzz]


   
SvaraCitera