Aviseringar
Rensa alla

hur fan rider man? vet att säkert andra ställt samma fråga men hittade inget.


Harpyja:

Mera fram-bak varianten vill säga?

Exakt. Det är inte bara sexigare, det är skönare också. Om man gör rätt så ska man göra fram-bakvarianten, men det ska kännas som upp och ner.


   
SvaraCitera

Mawns:

Exakt. Det är inte bara sexigare, det är skönare också. Om man gör rätt så ska man göra fram-bakvarianten, men det ska kännas som upp och ner.

Då har jag gjort rätt[cool]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Då vet jag hur man gör[cool]

[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

Mawns:

[cool][cool][cool]

Harpyja:

Då har jag gjort rätt[cool]

[mad]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

jo det har du rätt i,det är lite av ett problem 🙁 jag har svårt att berätta vad jag gillar e lite blyg när de gäller sådant. men ska försöka nästa gång hehe[blush]

Bra det[smile]
sex blir så mkt bättre när man inte har såna hämningar


   
SvaraCitera

rocka_billy:

så gärna lite tips på hur det kan gå fortare och att det inte blir lika jobbigt hehe

Bästa är om du sitter på huk (som om du kissar utomhus) och låter killen hjälpa dig att få till en bra in-o-ut rörelse. Om det inte är någon klenfis du knullar så kan killen i princip sköta lyften och sänkningarna med händerna/armarna.

Betydligt sexigare med "kiss-ridning" än "knä-ridning".

//En som vet


   
SvaraCitera

rocka_billy:

så gärna lite tips på hur det kan gå fortare och att det inte blir lika jobbigt hehe

Ta stöd med händerna på varsitt sida o hans huvud, det blir lättare då.
Annars kan du vara bakåtlutad och ta stöd med händerna på hans lår, vilket är min favorit!


   
SvaraCitera

sitt på knä och gör höftrörelser. och se till o inte ha så mkt press på dig. se de mer som en kul grej i sänghalmen 🙂 det är det ända rådet jag gav min flickvän.


   
SvaraCitera

Harpyja:

oh! Om du sitter på honom och han också sitter upp sådär för att hålla om dig så är det nog lättare att köra uppåt skulle jag tro. Då kan du hjälpa dig själv lite med att lägga armarna på hans axlar och han kanske kan hjälpa till att lyfta lite lätt så att du kommer någonstans.

Fast då mosta han ha en ganska stor ju. Annars glider han ut.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

så gärna lite tips på hur det kan gå fortare och att det inte blir lika jobbigt hehe [blush]

Du kan alltid kolla på ridskolan [wink].


   
SvaraCitera

Jag brukar rida bakvägen, alltså med ryggen mot hans ansikte. Då gjorde jag "framåt-bakåt"-rörelsen och det var mycket uppskattat.


   
SvaraCitera

prata med din kille?


   
SvaraCitera