Aviseringar
Rensa alla

Hur fan runkar man?


Ämnesstartare

Förlorade min oskuld i December förra året och har sex regelbundet [y]

I vilket fall, jag har aldrig runkat av någon kille, när jag pratat med detta med mina kompisar förstår dom inte hur det är möjligt eftersom i stort sätt alla förspel brukar gå ut på att man ska runka av killen.

Men jag gör inte det, för jag vet inte hur man gör, så min fråga är, hur fan gör man?

Istället för att runka av honom bruar jag suga vilket känns tusen gånger lättare och bättre, vilket även killar verkar gilla mer, men känns ju absurt att jag inte vet hur man runkar, så det blir bra, behöver hjäp [shake]


   
Citera

Fråga honom.


   
SvaraCitera
blum
 blum

haha jag vet inte, jag suger också istället. Känns fånigt men har liksom aldrig fattat hur man ska göra [sad]


   
SvaraCitera

fråga hi


   
SvaraCitera

jamen sug istället då


   
SvaraCitera

Känns som att majoriteten av alla sex och relationstrådar glömmer bort att kommunikation är viktigt när det kommer till förhållanden och sex.

Så kommunicera med personen du har sex med, ställ frågor, så svårt kan det inte vara att ställa en enkel fråga [y]


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

i stort sätt alla förspel brukar gå ut på att man ska runka av killen.

Det verkar som om dina vänner är både dumma i huvudet och duktiga på att generalisera.

NovemberTjejen:

Istället för att runka av honom bruar jag suga vilket känns tusen gånger lättare och bättre, vilket även killar verkar gilla mer, men känns ju absurt att jag inte vet hur man runkar, så det blir bra, behöver hjäp [shake]

[smile]

NovemberTjejen:

Men jag gör inte det, för jag vet inte hur man gör, så min fråga är, hur fan gör man?

​Använd google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Fråga honom.

Ja men nu frågar jag ju er, om det finns någon kille som kanske kan berätta hur han vill att man ska göra? [rolleyes]

Lindblom:

Känns fånigt men har liksom aldrig fattat hur man ska göra

Haha eller hur, vill kunna!

Cobrastyle:

jamen sug istället då

Inte kul att bara suga[ops]


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

eftersom i stort sätt alla förspel brukar gå ut på att man ska runka av killen.

Förspel ska innehålla slickning istället eftersom killar får stånd hur som helst ändå, men tjejer blir inte våta hur som helst.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Förspel ska innehålla slickning istället

Njaa, gillar inte att bli slickad


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

Ja men nu frågar jag ju er, om det finns någon kille som kanske kan berätta hur han vill att man ska göra? [rolleyes]

Du kan ju titta på random porrfilm, kanske. De brukar runka medan de suger osv.
Fast oftast är det individuellt och han kanske inte tycker om att du håller bara med två fingrar/hela handen/trycker för hårt osv.


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

Njaa, gillar inte att bli slickad

Du kanske gilla något annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Du kanske gilla något annat?

jaa[rolleyes]


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

jaa

Då kan han ju göra det på dig istället. :_)


   
SvaraCitera