Aviseringar
Rensa alla

Hur fan runkar man?


NovemberTjejen:

eftersom i stort sätt alla förspel brukar gå ut på att man ska runka av killen.

Alltså du, nej.


   
SvaraCitera

testa lite och se vad han verkar gilla? [shake]


   
SvaraCitera

hur kan man inte veta hur man runkar? ba ta tag i den o dra upp o ner, du märker ju vad han gillar. har du tur kanske han säger till dig hur du ska göra med, snabbare/saktare osv dvs 😛


   
SvaraCitera

Är man inte mogen nog att prata om sådant så är man fan inte mogen nog att ha sex.


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

eftersom i stort sätt alla förspel brukar gå ut på att man ska runka av killen.

stereo total:

Alltså du, nej.

Jag blir så ledsen :'C


   
SvaraCitera

Tror inte han klagar.

BLODÅDRA:

Förspel ska innehålla slickning istället eftersom killar får stånd hur som helst ändå, men tjejer blir inte våta hur som helst.

Eller också både och.


   
SvaraCitera

Nachac:

Eller också både och.

Förstår inte varför man skulle runka alt. suga en kille som förspel, finns ingen logik i det.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Förstår inte varför man skulle runka alt. suga en kille som förspel, finns ingen logik i det.

Jag får i alla inte fullt stånd av enbart tankeverksamhet och förmodligen inte alla andra heller.

Dessutom har väl sex inget med logik att göra, utan ömsesidig njutning?


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

eftersom i stort sätt alla förspel brukar gå ut på att man ska runka av killen.

Låter inte så trevligt. [n]


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag får i alla inte fullt stånd av enbart tankeverksamhet och förmodligen inte alla andra heller.

Dessutom har väl sex inget med logik att göra, utan ömsesidig njutning?

Så det är tjejens uppgift att göra så att du får "fullt stånd"? Att runka av/suga en kille före sex är ju endast för att killen ska få ÄNNU skönare än det ultimata; att knulla henne.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Så det är tjejens uppgift att göra så att du får "fullt stånd"? Att runka av/suga en kille före sex är ju endast för att killen ska få ÄNNU skönare än det ultimata; att knulla henne.

Eller så kan man se det från andra hållet: Att hon runkar/suger av honom för att han ska vara tillräckligt hård för att kunna knulla henne. Sedan har vi ju också glädjen i att skänka njutning till sin partner.

På samma sätt som att killen slickar för att enkelt kunna glida in (och för att ge henne njutning.)

Vilken mekanisk och bitter syn du verkar ha på sex.


   
SvaraCitera

Nachac:

Att hon runkar/suger av honom för att han ska vara tillräckligt hård för att kunna knulla henne. Sedan har vi ju också glädjen i att skänka njutning till sin partner.

På samma sätt som att killen slickar för att enkelt kunna glida in (och för att ge henne njutning.)

Det är för inriktat på kuken och fittan blir bortglömd och (unga)tjejer går för det mesta med svidande skavsår efteråt för att: det är ju killen som måste bli upprunkad för att de ska kunna knulla öht.

Att slicka fitta är ju inom parantes som tjejer kan få uppleva någon gång ibland medan killar SKA bli runkade/avsugna varje gång de har sex.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Jag blir så ledsen :'C

Varför?


   
SvaraCitera

Nachac:

Vilken mekanisk och bitter syn du verkar ha på sex.

Självklart, sex i min värld innehåller killar så det är inte så konstigt.


   
SvaraCitera

stereo total:

Varför?

För att det är vad hon tror
(Jag höll med dig[blush])


   
SvaraCitera