Aviseringar
Rensa alla

Hur fan ska jag göra för att få tjejer intresserade?


Ämnesstartare

Tjena! Jag är en lång kille (1.85) som enligt många tjejer är attraktivt vad jag vet? Ser dessutom bra ut i ansiktet. Fått en del komplimanger också men inte alls överdrivet många. Min klädstil kan vara olika från dag till dag. En dag kör jag swag och nästa dag brat stilen lixom 😉 Det beror inte på mitt utseende alltså!

Men men skit samma. Har svårt att verkligen komma i närkontakt med tjejer dvs. kramar, kyssar osv. Brukar ofta gå bra att prata med tjejer men de är när de ska komma till kroppskontakt som min problem uppstår.

Vågar inte krama om en tjej om tjejen själv inte tar initiativet till det. Samma sak när man ska bjuda ut någon. Jag kan ärligt säga att jag aldrig bjudit ut någon tjej i hela mitt 15 åriga liv än. Om de inte handlar om större grupper vill säga. De är klart att de leder till att man förlorat en del ragg osv.

Tips på hur fan man ska göra för att lättare kunna bjuda ut tjejer, få närkontakt och hur man ska göra för att få de intresserade? 🙂


   
Citera

fotbollsnördeeen: Jag är en lång kille (1.85)

Sry, men du är bara medellång..

fotbollsnördeeen: Jag kan ärligt säga att jag aldrig bjudit ut någon tjej i hela mitt 15 åriga liv än.

Du börjar bli riktigt jävla gammal nu, endast en tidsfråga till de grå håret börjar växa ut!!  

fotbollsnördeeen: hur man ska göra för att få de intresserade? 🙂

Alltså, tjejer har olika intressen.. 
MEn ja, det gäller att du vågar ta initiativet, för de flesta tjejer förväntar sig det! Åk någonstans där du inga känner och testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sry, men du är bara medellång..

Du börjar bli riktigt jävla gammal nu, endast en tidsfråga till de grå håret börjar växa ut!!  

Alltså, tjejer har olika intressen.. 
MEn ja, det gäller att du vågar ta initiativet, för de flesta tjejer förväntar sig det! Åk någonstans där du inga känner och testa!

hahahaha sluta påpeka alla "fel" jag gör, sen är 1.85 definitivt inte medellång när man är 15 år.. jag är längst på hela min skola. Men de heter faktiskt "Åk någonstans där du inte känner någon och testa" 😉 
Skämt åtsido tack så mycket 🙂


   
SvaraCitera

Ligg där ensam och grå på dödsbädden då.. 


   
SvaraCitera

vid 15 års ålder hade jag inte ens kommit underfund med att det där var ett problem. tycker du kan ta det lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
vid 15 års ålder hade jag inte ens kommit underfund med att det där var ett problem. tycker du kan ta det lugnt.

De handlar om att jag ska visa intresse för en tjej och vill därför veta hur jag ska göra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga mer svar? 🙁


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

fotbollsnördeeen: Jag kan ärligt säga att jag aldrig bjudit ut någon tjej i hela mitt 15 åriga liv än.

Hahahaha du får det att låta som SÅ HIMLA GAMMALT. Sorry man, loppet är kört om man inte hookat vid 12 års ålder.

Seriöst då:

Var dig själv och se om någon nappar. Konstla inte till det. Är du inte (på riktigt) socialt missanpassad kommer det av sig självt med tiden. Självkänslan byggs upp och sen är det inte lika svårt en dag.


   
SvaraCitera

fotbollsnördeeen: Det beror inte på mitt utseende alltså!

Jo lite.. Eller iallafall för vissa tjejer. Utseende, snäll o rolig brukar de flesta av mina tjejkompisar svara när man frågar: "hur ska drömkillen vara?, beskriv med 3 ord."Mitt tips är iallafall: var dig själv o försök få mer kontakt med tjejen du är intresserad av så går det nog bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmpf:

Hahahaha du får det att låta som SÅ HIMLA GAMMALT. Sorry man, loppet är kört om man inte hookat vid 12 års ålder.

Seriöst då:

Var dig själv och se om någon nappar. Konstla inte till det. Är du inte (på riktigt) socialt missanpassad kommer det av sig självt med tiden. Självkänslan byggs upp och sen är det inte lika svårt en dag.

Hahaha 😉 men tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

belllisen:

Jo lite.. Eller iallafall för vissa tjejer. Utseende, snäll o rolig brukar de flesta av mina tjejkompisar svara när man frågar: "hur ska drömkillen vara?, beskriv med 3 ord."Mitt tips är iallafall: var dig själv o försök få mer kontakt med tjejen du är intresserad av så går det nog bra!

Ja men jag menar på att jag inte ser dålig ut, utan snarare mer åt de bra hållet 🙂


   
SvaraCitera

bli mutant eller kör merca


   
SvaraCitera

Först så tycker jag att du ska kolla efter "tecken" om tjejen gillar dig. Dessutom så låter du väldigt attraktiv (som du beskrev dig) så jag tror nog att tjejer ganska enkelt faller för dig. Jag tror nog bara att det största problemet är att du inte vågar fråga dem. Försök att skapa kontakt, messa, ring eller annars bara gå fram och prata med dem. Det gör troligen saken lättare.


   
SvaraCitera

heart shaped pizza :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eliin_i:

Först så tycker jag att du ska kolla efter "tecken" om tjejen gillar dig. Dessutom så låter du väldigt attraktiv (som du beskrev dig) så jag tror nog att tjejer ganska enkelt faller för dig. Jag tror nog bara att det största problemet är att du inte vågar fråga dem. Försök att skapa kontakt, messa, ring eller annars bara gå fram och prata med dem. Det gör troligen saken lättare.

Har du rätt i, förlorat en del på att jag aldrig frågat ut dem.. så jag måste börja göra det.


   
SvaraCitera