Aviseringar
Rensa alla

Hur fan ska jag göra?


Du behöver btw inte utveckla och berätta mer om grejen om du inte pallar så klart. Men jag hoppas i alla fall att det blir bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte.
Han bryr sig förmodligen så mycket. Och äsch. Jag vet inte. Egentligen orkar jag inte tänka på detta. Men jag skrev förmodligen något som sårade honom eller något.
Jag vill bara att allting ska bli bra.


   
SvaraCitera

Om han bryr sig så mycket tycker jag det är dumt av honom att stänga dig ute. Men man förstår ju om det kan kännas tungt för honom att höra att du mår dåligt, men det tycker jag inte är något du borde känna dig hemsk för.

Det var ju du som mådde dåligt. Om han ska vara arg på dig och straffa dig för att du berättade det tycker jag är ett konstigt resonemang från hans sida. Fast alla agerar ju inte logiskt och perfekt hela tiden. Jag tycker i alla fall att du inte ska skämmas eller känna dig dålig över grejen.

Hoppas det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack.
Verkligen. Du anar inte hur mycket bättre det känns nu.

Men ja. Han har verkligen hjälp mig mycket och ja, alltid funnits här. Det blev nog för mycket för han helt enkelt. eh.


   
SvaraCitera

Förstår inte heller varför han blev arg över det. Han borde ju snarare stötta dig om han nu är din vän.


   
SvaraCitera

PSYKOPATISH:

Du anar inte hur mycket bättre det känns nu

Skönt att höra. 🙂

Ganon:

Förstår inte heller varför han blev arg över det. Han borde ju snarare stötta dig om han nu är din vän.

Alla klarar inte alltid av att göra det absolut hela tiden. Vänner har också dalar och toppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kunde inte låta bli. Var tvungen att skicka ännu ett desperat meddelande.
Han bara dissade det.
Fuck.


   
SvaraCitera

Ungefär samma sak hände mig i somras då jag har pratat och spelat med en tjej som jag har känt henne i snart 4 år. Hon blev sur på mig och ville inte prata med mig mer och jag blev väldigt förvånad för att hon har alltid varit snäll och aldrig sur på det sättet. Jag skrev att jag inte ville vara ovän med henne och att ville vara hennes vän men hon bara dissade mig och skrev skit till mig. När skolan började så ringde hon mig då plötsligt och sa förlåt till mig. Hon nästan grät medans hon sa förlåt och att hon hade varit sur på många personer. Tydligen så hade hon blivit dissad av sin kille och hon tog det riktigt tufft. (3 år ungefär hade dom varit ihop) Jag förlät henne och sedan dess så har vi haft det jätte kul. Vi har träffat och sovit över hos varandra (2 timmars skillnad) Liseberg och annat. Vi träffades på internet och endå så är vi väldigt bra vänner vilket har aldrig hänt mig förut på detta sätt. Jag är en nörd. Tror han behöver tid om han inte har blockat dig bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh.
Samma dag förlorade jag en till nära vän, så ah. Det blev dubbelt så jobbigt liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PSYKOPATISH:

Jaokej. Kolla. Jag har en sjukt underbar vän på Internet. Men för nån vecka sen blev vi ovänner. Jag råkade skriva en sak som jag verkligen inte borde ha skrivit och yeah, han blev sur.Så vi har inte snackat något sen dess. Jag har sagt förlåt och skrivit hur mycket han betyder för mig.Men det spelar tydligen ingen roll. Jag börjar fundera på om vår vänskap är slut.Men det är bara det att han har inte tagit bort mig som vän på sidan, så uhm. Helt hatad kan jag väl inte vara? Eller? För liksom, om han skulle vara helt trött på mig så skulle han väl ändå tagit bort mig som vän, eller?Jag funderar på att fortsätta sitta här och låtsas som att inget har hänt, och bara vänta. Vi behöver nog en paus. Men jag vet inte. Jag är så rädd att förlora honom. Så yeah. Borde jag skicka något patetiskt och desperat meddelande till honom, eller ska jag vänta på att han ska skriva något?

Du har redan bett om förlåtelse och sagt hur ledsen du är vad jag förstår, så du borde vänta och kanske säga att du som sagt har sagt förlåt och han får nu ta steget. 🙂 Fast jag vet hur det är att så gärna vilja bomba på med mejl till vännen, för man vill som sagt inte förlora hen. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har tagit bort mig som vän nu.
Fan.
Fan.
Fan.
Fan.
Fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger bara en sak. Cam. Sex. [smile]
Dold text: ok de blev två, bråka inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han hatar mig fortfarande. Fuck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla hjälp jag orkar inte mer ångest.


   
SvaraCitera

PSYKOPATISH:

Snälla hjälp jag orkar inte mer ångest.

Har ni inte pratat sedan den dagen han blev arg på dig? Snacka om långsint! [n] Det verkade inte vara över en sån där jättestor grej med tanke på att du bad om förlåtelse och inte menade det du sa.


   
SvaraCitera