Aviseringar
Rensa alla

Hur fan ska man växa upp


Ämnesstartare

Hur ska man växa upp när man fortfarande ser ut som en liten snorunge, jag är 20 år och ser ut som att ja fortfarande skulle vara 16 typ.. Missnöjd med mitt utséende.. Är alldeless för tanig, äter som ett djur men går inte upp i vikt. Tränar lite då och då är ingen latmask precis.. Men Jag får varken muskler eller fett.. Ligger på 64-65 kilo hela tiden.. Och de känns som att man aldrig kommer att få en brud heller.. Har fortfarande finnar kvar fastän jag är 20 bast.. Vill inte klaga egentligen men hur fan ska jag bli vuxen? Sitter här och ser gamla skolkamraterna skaffa brud, egen lya, åka Volvo V70 och såna finbilar. Själv sitter man här åker en gammal 740 som man knappt har råd att tanka.. har inget som helst liv, jobbar extra då och då, ingen fast inkomst, arbetsförmedlingen är en jävla djungel därifrån får man ju varken jobb eller stödpengar känns de som.. Ja klarar inte av vuxenlivet.. Mina föräldrar kommer säkert kasta ut mig snart.. Hur faan ska jag ordna upp de här? De känns som att jag aldrig kommer att växa upp, eller i alla fall att jag har en jävligt lång väg kvar.. Skäms fan för mina släktingar, 20 år och bor hemma, jobbar typ 2ggr i veckan om man har tur.. Klarar inte av att leva såhär.. Men känner mig inte ett dugg vuxen, får bara yngre polare eftersom man ser ut som en liten jävla snorunge.. Vad gör man?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har det bättre än mig! [no-no]

Har inga vänner alls, inget jobb heller.. [sad]


   
SvaraCitera

skaffa bättre självförtroende


   
SvaraCitera

Man börjar plugga. Då träffar man nytt folk, ev. tjej, man får bidrag och man får en stadig vardag [no-no]


   
SvaraCitera

Jag tror att man tar sig i kragen och slutar lägga energi på missnöje över sitt utseende. Man lägger istället energin på att plugga/söka jobb/leva livet.

Obs. Endast teori. Har aldrig testat det här själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja plugga.


   
SvaraCitera