Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag bort henne?


Ämnesstartare

Hola! Jag ska på en fest den 29:e, och det är så att mina föräldrar då är i Thailand. Problemet är att min farmor ska "passa" mig, patetiskt med tanke på att jag är 16. Men iallafall så behöver jag få bort henne från huset den natten och några timmar under nästa dag. Hur ska jag få bort henne? 


   
Citera
Ämnesstartare

lvefx3x.jpg
Cvs0K3o.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patetiskt att du "måste" gå ut och konsumera alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför måste hon bort när du ska PÅ en fest


   
SvaraCitera

index.jpg


   
SvaraCitera
mens
 mens

Antingen så smyger du ut eller bara sticker iväg rakt framför nosen på henne. Dock riskerar du ju då att hon blir jätteorolig och mår dåligt (hjärtattack kanske!!) och att dina föräldrar skäller på henne. Och sen dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du har ont i huvudet och gå och lägg dig tidigt, sen smiter du ut genom fönstret när hon tror du har somnat och lämna en docka i din säng. :))


   
SvaraCitera
reben

kan du inte bara dra på en "filmkväll" lr något? du måste väl inte direkt blåsa när du kmr hem


   
SvaraCitera

Låt din farmor vara plats. Tvinga inte en farmor att flytta på sig, ffs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Patetiskt att du "måste" gå ut och konsumera alkohol.

Har inte sagt att jag måste, vill bara ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH DANKE ALLA, det löste sig ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KomiRosato:
OCH DANKE ALLA, det löste sig ändå

Ingen orsak Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var med din farmor och hitta på något 


   
SvaraCitera

KomiRosato:

Har inte sagt att jag måste, vill bara ^^

Då kan du knarka lite på köpet, samma skit.

För övrigt låter det fett drygt. Nu vet jag inte hur din relation till din farmor är, men att hon ändå ställer upp att passa dig borde du väl ta hänsyn till och försöka göra någonting med henne istället? Sedan förstår jag inte hur det kan vara patetiskt trots att du är 16, det handlar om hur kapabel du är att ta hand om dig själv, inte åldern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundarjävel:

Då kan du knarka lite på köpet, samma skit.

För övrigt låter det fett drygt. Nu vet jag inte hur din relation till din farmor är, men att hon ändå ställer upp att passa dig borde du väl ta hänsyn till och försöka göra någonting med henne istället? Sedan förstår jag inte hur det kan vara patetiskt trots att du är 16, det handlar om hur kapabel du är att ta hand om dig själv, inte åldern.

Tack för tipset! Kommer säkert finnas hasch där så sure! 😀 Men herregud, jag åker till min farmor och hälsar på henne och ringer henne konstant. Vi har världens bästa relation. Jag umgås med henne mycket oftare än vad andra gör i min ålder. Och för övrigt så kan jag ta hand om mig själv, tro det eller ej. Min pappa litar bara inte på andra.


   
SvaraCitera