Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag det här distansförhållandet att hålla?


Ämnesstartare

Först och främst: inga jävla oseriösa svar i den här tråden, tack! Stick i så fall.

Träffade "love of my life" i slutet av semestern och trodde det bara var en fling men han skrev saker som att han älskar mig, att han berättat om mig till sin mamma, att han aldrig känt så mycket för en tjej förut, att jag är speciell, number 1 osv. Ja ni hör själva, men nu till saken är att han bor vid medelhavet och jag ska resa till honom först om några månader en vecka. Men hur ska vår relation hålla tills dess? Vi webbcamar och sms'ar en del men jag känner mig rädd att han kommer sluta när "den stormigaste förälskelsen lagt sig" och det går så lång tid tills vi ses igen. Det känns som att han försöker lära känna mig mer och så men vi har mycket sexuella vibbar också, not that I mind för jag vill också ha sex med han men ibland undrar jag om han bara spelat på känslorna för att få mer sex eller om det är äkta. Jag tycker mig se en gnista i hans ögon samt blir förförd av allt intresse han visar/säger så jag är rätt säker på att han inte är en player men det är ändå distansen som är problematisk för han kanske inte kan flytta hit på några år och jag kan verkligen inte flytta ner till honom.


   
Citera

MrsVD:

spelat på känslorna för att få mer sex

Åk med bara isf, ha lite nice sex och försök vara först med att dumpa om det ser ut som om det inte skulle funka typ. Låt honom hålla på men kanske ej kära ner dig för mycket [cute]

Hälsningar
En som inte vet vad kärlek är

kebu12:

Gav du mej just fri tillgång till din mamma?[blush]

[love]


   
SvaraCitera

weed


   
SvaraCitera

Miceparade:

Låt honom hålla på men kanske ej kära ner dig för mycket [cute]

Du vet att hon är tjej va?[rolleyes]


   
SvaraCitera

kebu12:

Du vet att hon är tjej va?[rolleyes]

Jooooooooooo och jag meed hejdå


   
SvaraCitera

Miceparade:

Jooooooooooo och jag meed hejdå

beklagar[sad] hejdå


   
SvaraCitera

man älskar varan. inget problem då


   
SvaraCitera

kebu12:

Miceparade: Jooooooooooo och jag meed hejdå

beklagar hejdå

XDXDXD


   
SvaraCitera

MrsVD:

han älskar mig, att han berättat om mig till sin mamma, att han aldrig känt så mycket för en tjej förut, att jag är speciell, number 1 osv.

MrsVD:

han bor vid medelhavet

Girl, girl, girl. Borde detta inte vara klart för dig? För varje "tecken" jag läste blev jag bara mer och mer orolig. GET A GRIP! He's playing you. Visst, vem är jag att avgöra det, men det är nog bättre to stay on the safe side of the road. Tror grabbarna vid medelhavet är charmiga och attraktiva, kan få vilken tjej som helst att falla för dem med bara de rätta orden och de rätta blickarna, vilket bara betonar mitt råd; GET A GRIP.

Och ja, jag kategoriserar.


   
SvaraCitera

Gift dig med honom, så kan ni leva lyckliga där nere! [y]


   
SvaraCitera

Maxloser:

weed

har du eyeliner


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

har du eyeliner

kanske, vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxloser:

weed

weed


   
SvaraCitera

Maxloser:

kanske, vet inte.

fint


   
SvaraCitera

S3ON:

Gift dig med honom, så kan ni leva lyckliga där nere!


   
SvaraCitera