Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag honom att bli kär igen?.....


Ämnesstartare

Hej, jag har varit tillsammans med min kille i 1år och sju månader,jag är 17år och han 19 men vi är väldigt mogna för våran ålder. Vi har haft det väldigt bra och varit som bästa vänner och gjort allt tillsammans, självklart har vi bråkat en hel del med det löser sig alltid. För två månader sedan så sa han att han inte hade samma känslor för min längre, alltså inte kär och ville bara vara singel ett tag men ändå inte riktigt visste vad han ville. Han gjorde slut men säger att han fortfarande älskar mig och att jag alltid kommer vara något speciellt för honom.

Samma dag som han gjorde slut sov han hos mig och vi är med varandra flera gånger i veckan och skriver puss sms och hjärtan hela tiden och ringer. Låter alltid han få börja skriva så jag inte verkar för "på"och om jag inte svarar på någon timme blir han typ orolig. Allt är ju nästan som vanligt eftersom vi fortfarande kramas, kysser varann, har sex, talar om hur fin den andra är och har roligt. Efter att han gjort "slut" har jag mått så fruktansvärt dåligt, kan inte tänka klart inte äta eller sova. Allt jag vill är att va ska ha det som vanligt och vara tillsammans igen annars vill jag inte leva. Min pojkvän kom in i mitt liv och gjorde allt så bra, har aldrig mått så bra som jag gjort dom här 19månaderna. Bestämde mig för att försöka komma ut och träffa andra killar och kysste en, men det är inte samma sak, blir bara äcklad. När min "kille" fick veta att jag träffat andra märkte jag att han blev svartsjuk, så jag sa (efter en månad som singel)att han fick bestämma sig hur han ville ha det, om han ville gå ifrån "oss" och då bryter jag kontakten helt för annars blir det för jobbigt för mig eller om vi kan försöka hitta hans känslor för mig igen. Han ville försöka igen men vänta med att berätta för någon och det kan jag förstå.

Igår var första gången på en vecka som vi träffats på grund av att han varit sjuk, och det var en jätte bra kväll. Han kunde inte hålla sig ifrån mig, och då jag försökte släppa då vi kramades så höll han bara hårdare. Kyssarna var ödmjuka och kärleksfulla. Men han är så otroligt svår att läsa för det låter ju som han är kär i mig men det är han ju tydligen inte? hur ska jag tolka han beteende? och hur kan jag få honom att få starkare känslor för mig igen??? han umgås väldigt mycket med sina kompisar nu för tiden vilket jag respekterar, och festar VARJE helg och tar alltid grabbarna före mig. TACK FÖR ATT DU TOG DIN TID PUSS!
[love]


   
Citera

aleand05:

,jag är 17år och han 19 men vi är väldigt mogna för våran ålder.

Säger de allihop!


   
SvaraCitera

aleand05:

Men han är så otroligt svår att läsa för det låter ju som han är kär i mig men det är han ju tydligen inte? hur ska jag tolka han beteende?

fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej men vi har iaf inget omoget förhållande. Och jobbar och betalar allt själv så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

fråga honom.

han säger bara att han inte vet hur han känner än. Vi pratar väldigt mycket.


   
SvaraCitera

aleand05:

okej men vi har iaf inget omoget förhållande.

Hur skiljer sig ett moget förhållande bort från ett omoget? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur skiljer sig ett moget förhållande bort från ett omoget?

Vet inte riktigt hur jag ska förklara men ett "seriöst förhållande"


   
SvaraCitera

aleand05:

han säger bara att han inte vet hur han känner än.

varför är det "bara"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

varför är det "bara"?

för att jag blir galen av att inte få ett svar... då han bara säger att han inte "vet" i två månaders tid börjar man verkligen vilja ha ett svar, och inte bara vet inte än..


   
SvaraCitera

aleand05:

Vet inte riktigt hur jag ska förklara men ett "seriöst förhållande"

Hahaha! Din förklaring låter ganska omogen i mina ögon.

I dina ögon så är alla oseriösa förhållanden bland omogna alltså. [zzz]


   
SvaraCitera

Det går inte att tvinga fram känslor, speciellt inte hos någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det går inte att tvinga fram känslor, speciellt inte hos någon annan.

Nej, och det vet jag om, men vet ju att han verkligen älskar mig och att jag är viktig för honom men allt kom så plötsligt och jag tror verkligen att man på något sätt kan få tillbaka dom där känslorna som man faktiskt har haft. Allt kan inte bara försvinna.. men vill veta hur man kan göra för att "väcka" dom nya känslorna igen??...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I dina ögon så är alla oseriösa förhållanden bland omogna alltså.

I mina ögon finns det helt enkelt omogna och mogna människor.. dom som bara skiter i allt och aldrig tar ansvar och beter sig barnsligt kallar jag inte moget om du förstår nu[crazy]


   
SvaraCitera

aleand05:

"väcka" dom nya känslorna igen??...

Gå vidare i livet lilla du.. Är det slut så är det.


   
SvaraCitera

aleand05:

I mina ögon finns det helt enkelt omogna och mogna människor.. dom som bara skiter i allt och aldrig tar ansvar och beter sig barnsligt kallar jag inte moget om du förstår nu

Jag kallar det personlighet, låter mer logiskt! [wink]


   
SvaraCitera