Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag honom att bli kär igen?.....


Ämnesstartare

S3ON:

Gå vidare i livet lilla du.. Är det slut så är det.

Det är väldigt svårt då man varit så nära en människa som fortfarande vill försöka på nytt men inte vet om det kommer hålla. Jag tänker inte släppa taget fören han isf ber mig att dra för han tänker inte släppa mig än heller säger han.


   
SvaraCitera

aleand05:

Det är väldigt svårt då man varit så nära en människa som fortfarande vill försöka på nytt men inte vet om det kommer hålla.

Du är inte den enda som har känt så.

aleand05:

Jag tänker inte släppa taget fören han isf ber mig att dra för han tänker inte släppa mig än heller säger han.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är inte den enda som har känt så.

nee och det är jag väldigt medveten om.. men då det händer en själv så tänker man inte bara att det hänt massa andra också så då kan man sluta deppa.. funkar inte riktigt så för mig iaf..


   
SvaraCitera

Okej, men det löser sig nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okej, men det löser sig nog.

jo jag hoppas verkligen det..
men vill ha tips på bara små saker man kan göra för att killen ska tänka om och få känslorna tillbaka..


   
SvaraCitera

När jag skrev att det nog löser sig, så menade jag att du förhoppningsvis inser att det bästa är att glömma snubben. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah ja men det går inte att glömma någon man fortfarande har ett förhållande man kämpar med, och försöker hitta tillbaka till varann..[crazy] dom som säger att man ska "glömma" och inte försöka ge det en chans har aldrig varit riktigt kär, för då borde dom veta hur det känns..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som har förslag?


   
SvaraCitera

aleand05:

Ingen som har förslag?

Ni har en öppen kommunikation.
Du vill inte lämna honom.
Han vill inte lämna dig.
Han är ambivalent.

Vad ska vi ge för förslag har du tänkt dig?


   
SvaraCitera

trots det tråkiga så verkar ni ändå fina tillsammans. önskar jag hittade en likadan kille/tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vad ska vi ge för förslag har du tänkt dig?

På vad man kan göra för att hans känslor för mig kan bli starka igen.. alltså om jag ska fortsätta att höra av min varje dag lr om jag ska ta avstånd så han kanske inser vad han förlorat? vill verkligen inte att han ska bestämma sig för att det är slut.. något sätt finns alltid men vad..


   
SvaraCitera

aleand05:

På vad man kan göra för att hans känslor för mig kan bli starka igen.. alltså om jag ska fortsätta att höra av min varje dag lr om jag ska ta avstånd så han kanske inser vad han förlorat? vill verkligen inte att han ska bestämma sig för att det är slut.. något sätt finns alltid men vad..

Jag tror inte det går att styra någon på det sättet.
Är det verkligen värt allt krångel? Ja stanna då hos honom.
Annars: dumpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Är det verkligen värt allt krångel?

det är verkligen värt allt krångel bara jag får honom tillbaka.

Har ingen några "tips" på hur man får tillbaka sin pojkvän och sånt??


   
SvaraCitera

aleand05:

Har ingen några "tips" på hur man får tillbaka sin pojkvän och sånt??

Det är svårt.
Han är en egen individ osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det ingen som kan svara som är i samma situation? eller någon kille som vet vad han inte skulle vilja att sitt ex skulle göra och saker som ni tror kan hjälpa för att rädda förhållandet?


   
SvaraCitera