Aviseringar
Rensa alla

HUR FÅR JAG HONOM ATT LÄGGA MÄRKE TILL MIG OCH TA FÖRSTA STEGET?


Ämnesstartare

 

Hej! jag har varit intresserad av en kille i ett år nu, och trots att vi inte har snackat så värst mycket, utan bara växlat ett par "hej" här och där, så kan jag inte låta bli att tycka att han är den snyggaste i världen, min potentiella man och fader till mina barn.. (lite besatt i know) . jag har också märkt att jag inte är så värst intresserad av andra killar som tar kontakt då jag jämför de med denna gudagåva. hur tusan får jag honom att lägga märke till mig och se mig som något annat än "kompisens syster"??

 


   
Citera

vad sägs om att prata med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Jo men vad skall jag säga? och hur ska jag närma mig honom? :S


   
SvaraCitera

hälsa och prata strunt. gå med benen.


   
SvaraCitera

thepullare:
 Jo men vad skall jag säga? och hur ska jag närma mig honom? :S

1. Diggar ditt namn.2. Han är en kille och om du är attraktiv kommer han inte att dissa dig. Bara gå fram och verka super intresserad. Du kan ju också vara lite snake:ig och chatta med honom på FB och ta kontakt därifrån. Det är dock den långa vägen och rekommenderar den mera personliga och sensuella vägen.


   
SvaraCitera

Prata om något kul.


   
SvaraCitera

kort kjol och inga underkläder brukar vara effektivt


   
SvaraCitera
Yaren

Ta första steget självz


   
SvaraCitera
penja

tänkt om han visste att du hette thepullare på ett forum. 
det vore kul.


   
SvaraCitera
Exner

Lång kjol och många underkläder burkar vara effektivt.


   
SvaraCitera

penja:
tänkt om han visste att du hette thepullare på ett forum. 
det vore kul.

😀

prata med honom bara. om vad som helst.


   
SvaraCitera

penja:
tänkt om han visste att du hette thepullare på ett forum. 
det vore kul.

Hjärta


   
SvaraCitera

det är väll bara att prata om honom, ta första steget själv.


   
SvaraCitera

 

Hej! Gå fram till honom själv och börja med något så enkelt som ett "hej". Sen får du vidareutveckla detta till något. Fråga någon fråga t.ex. vad han gillar för mat. GE HONOM KOMPLIMANGER! Alla killar älskar att få komplimanger! Säg att han har en snygg tröja, att du tycker om hans hår eller något sånt! Visa att du är intresserad lite försiktigt genom att få mer kroppskontakt och att du börjar prata mer med honom... Så en enkel fråga som: vad är klockan eller liknande (FRÅGA INTE OM DU HÅLLER I EN MOBIL ELLER HAR EN KLOCKA PÅ ARMEN ELLER LIKNANDE!!!) kan leda till att ni börjar prata mer och mer och till slut blir tsm! Blink


   
SvaraCitera

djupaste:

1. Diggar ditt namn.2. Han är en kille och om du är attraktiv kommer han inte att dissa dig. Bara gå fram och verka super intresserad. Du kan ju också vara lite snake:ig och chatta med honom på FB och ta kontakt därifrån. Det är dock den långa vägen och rekommenderar den mera personliga och sensuella vägen.

Alla attraktiva på sitt sätt? Killar tycker ju olika you know!


   
SvaraCitera