Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag honom att vilja ha mig?


Ämnesstartare

Hej!
Jag behöver lite hjälp! Jag skriver med en kille och har gjort det ett tag. Jag är typ kär i honom, men jag tror inte att han fattar det. Så jag vill att han ska vilja ha sex med mig.

hur fixar jag det? Jag vet att han tycker jag är snygg för det har han sagt till en gemensam kompis.
Tips killar!!


   
Citera

Typ, säg som det är. Kanske: "Jag är kär i dig, men du verkar inte fatta det." "Jag vill ha sex med dig." "Jag vet att du tycker jag är snygg." Nä, jag vet inte, kan inte människor.


   
SvaraCitera

verynice:

Så jag vill att han ska vilja ha sex med mig.

¨Vill du ha sex med honom?

Din plan låter dålig, om du har känslor för honom kanske du inte vill ligga med honom om det inte skulle bli något seriöst utav det. Att ligga det första man gör är nog inte den bästa av strategier för att få ett seriöst förhållande. Bjud hem honom på en filmkväll eller vad som helst men ta inte saker och ting för fort, om du ligger med honom och kommer på att han nog inte var killen för dig kan han känna sig utnyttjad, och om ni ligger och det inte blir någonting kanske du ångrar dig.

Summa sumarum, träffa honom på riktigt så att säga utan att gå för fort fram, det kommer nog alla må bäst av.


   
SvaraCitera

Pojkar snackar en massa skräp också? Kan ju vara så att han är homosexuell men inte vågar gå ut med det.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Pojkar snackar en massa skräp också? Kan ju vara så att han är homosexuell men inte vågar gå ut med det..

Nej det vet jag att han inte är


   
SvaraCitera

verynice:

Nej det vet jag att han inte är

Hur kan du vara så säker på detta? Har han haft flickvän? Detta kan ha varit en så att säga "täckmantel" u know..

Ganska vanligt tyvärr, härjar homofober lite överallt.


   
SvaraCitera

Peta på honom med en pinne.


   
SvaraCitera

Så där skulle de låta för mig om jag var i samma sits. Så låter det alltid när jag är i den sitsen[cry]


   
SvaraCitera
Vippen

verynice:

Jag är typ kär i honom, men jag tror inte att han fattar det.

Hur har du försökt visa det då?
Kan av egen erfarenhet som kille säga att jag vill ha tydlighet - "Jag är kär i dig!". Hade en romans för många år sen där jag var helt såld på en tjej. Min uppfattning var hela tiden att hon inte gillade mig på det sättet. Hon visade dock intresse på olika vis. Men uppfattade inte hennes sätt mot mig och "signaler". Fick reda på långt i efterhand att hon kände likadant.


   
SvaraCitera

Han kanske vill ligga med dig men inte ha ett förhållande. Eller tvärtom. Säg heheh kom hit eller heheh jag kommer dit.


   
SvaraCitera

visa brösten i cam


   
SvaraCitera

Birgrrr:

visa brösten i cam

sluta, det är min grej. har ensamrätt på det.


   
SvaraCitera

amsi:

sluta, det är min grej. har ensamrätt på det.

pizdakurac:

heh


   
SvaraCitera

passaro:

fast ibland får man inte för att man är pissaro


   
SvaraCitera

fast nu är det dragula, inte jag[no-no]


   
SvaraCitera