Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag kontakt med honom?


M00N:

forsätt skriv om allt möjligt. börja snacka om nåt bara

men alltså.. skriv inte mer än vad du borde! då kan du upplevas som sjukt dryg. ta det lugnt bara! svarar han inte på ett meddelande så skriv inget mer.


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

headswithroll:

men alltså.. skriv inte mer än vad du borde! då kan du upplevas som sjukt dryg. ta det lugnt bara! svarar han inte på ett meddelande så skriv inget mer.

Ja... han svarade ju inte på mitt senaste men han accepterade min vänförfrågning direkt efter.


   
SvaraCitera

M00N:

Okej

lycka till


   
SvaraCitera

M00N:

Ja... han svarade ju inte på mitt senaste men han accepterade min vänförfrågning direkt efter.

skrev du i chatten?


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

headswithroll:

skrev du i chatten?

nej, jag skickade meddelande.


   
SvaraCitera

M00N:

nej, jag skickade meddelande.

skriv i chatten istället. skriv hej!


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

headswithroll:

skriv i chatten istället. skriv hej!

okej, ska jag vänta ett tag? som du sa, ta det lungt?


   
SvaraCitera

M00N:

okej, ska jag vänta ett tag? som du sa, ta det lungt?

när skrev du meddelandet? och vad skrev du? han kanske bara gick iväg en stund. eller är han online nu?


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

headswithroll:

när skrev du meddelandet? och vad skrev du? han kanske bara gick iväg en stund. eller är han online nu?

Jag skrev det igår, jag skrev något om ett band han gillade som jag också gillade och sedan började vi prata om lite allmänna saker och i sista meddelandet skrev jag en fråga men han svarade inte på den och har inte gjort än. Men jag vet att han har varit online eftersom han har accepterat och skrivit andra saker på facebook. Men det känns så dumt att skriva "Jaha du ville inte prata mer med mig eller?" eller något liknande. Och sedan att börja något nytt kanske också blir konstigt... jag vet inte [cry]


   
SvaraCitera

M00N:

Och sedan att börja något nytt kanske också blir konstigt... jag vet inte

okej, men det behöver ju inte betyda att han inte vill prata! antagligen har han inte sett meddelandet än (alla vet väl hur cp facebook kan vara ibland?), eller så visste han inte vad han skulle svara. testa med ett "hej" bara! 🙂 sen utgår du därifrån


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

headswithroll:

okej, men det behöver ju inte betyda att han inte vill prata! antagligen har han inte sett meddelandet än (alla vet väl hur cp facebook kan vara ibland?), eller så visste han inte vad han skulle svara. testa med ett "hej" bara! 🙂 sen utgår du därifrån

Okej... Får vara online 24/7 och skriva när han också är online isåfall. Han verkar vara en sådan där som gör 5-minuters-inloggningar hela tiden så det kommer nog bli ganska svårt att pricka in. Men jag får försöka I guess


   
SvaraCitera

M00N:

Okej... Får vara online 24/7 och skriva när han också är online isåfall. Han verkar vara en sådan där som gör 5-minuters-inloggningar hela tiden så det kommer nog bli ganska svårt att pricka in. Men jag får försöka I guess

Ja, men mitt tips är att lämna det åt ödet bara 🙂 hetsa inte upp dig. du kommer få skriva med honom någon gång. take it easy bara!


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

headswithroll:

Ja, men mitt tips är att lämna det åt ödet bara 🙂 hetsa inte upp dig. du kommer få skriva med honom någon gång. take it easy bara!

Okej Tack för tipsen [bigsmile]


   
SvaraCitera

M00N:

Okej... Får vara online 24/7 och skriva när han också är online isåfall.

M00N:

utan att verka desperat?

[ops]


   
SvaraCitera
M00N
 M00N
Ämnesstartare

Blitzen:

-

Utan att VERKA desperat. Jag ÄR desperat.


   
SvaraCitera