Aviseringar
Rensa alla

hur får jag snabbast platt mage???


1996
 1996
Ämnesstartare

Hej!

Jag måste verkligen verkligen få en platt mage till sommaren, jag har bestämt mig för vissa saker och då vill jag ha en platt mage, och äta bättre. Men jag är jätte dålig på kost och hur man tränar bäst för att snabbast få resultatet jag vill ha på magen 🙁

Snälla jag skulle bli så sjukt tacksam om ni kom med bra tips om hur jag kan bli av med fettet runt magen snabbast..! 🙂

MVH Angelica


   
Citera
Ämnesetiketter

mosa den


   
SvaraCitera
Draug

hyr en ångvält.


   
SvaraCitera

varför ska magar vara platta


   
SvaraCitera

undvik grejer som gör dig uppblåst, googla bomullsdiet. går ut på att äta snälla saker.

det är det ända du kan göra för att få platt mage SNABBT. för ska man förändra kroppen finns inga genvägar, ingen kan liksom "woopwoop drick ett glas vatten med en mosad jordgubbe i så får du platt mage på 2 dagar" 🙂


   
SvaraCitera

df rqp:
varför ska magar vara platta

för att ens sällskap ska kunna spela yatsy på platt underlag på stranden


   
SvaraCitera

elverpigen:

för att ens sällskap ska kunna spela yatsy på platt underlag på stranden

visste att jag hade förbisett något. pinsamt.


   
SvaraCitera

och förresten, dufår inte PLATT MAGE, du får plattaRE mage. fettet kommer sitta kvar och alla magar putar ut


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

fast alla magar putar inte ut, flera i mitt sällskap har PLATT mage, en instruktör jag tränade med förut hade jag platt och fin mage. så det går 🙂
Jag förstår inte varför folk säger att det inte går :/

elverpigen:
och förresten, dufår inte PLATT MAGE, du får plattaRE mage. fettet kommer sitta kvar och alla magar putar ut


   
SvaraCitera

1996:
fast alla magar putar inte ut, flera i mitt sällskap har PLATT mage, en instruktör jag tränade med förut hade jag platt och fin mage. så det går 🙂
Jag förstår inte varför folk säger att det inte går :/

fråga dem då, de har uppenbarligen hemligheten bakom

de flesta säger att det inte går för att de flesta av oss har tarmar och andra organ inne i våra kroppar som tar lite plats.


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Det beror nog lite på hur stor man är för övrigt i själv kroppen, jag menar inte vikten nu. Jag är väldigt liten så jag har svårare att få platt mage, men jag kan det vet jag för jag har haft det. Det är nog bara olika från person till person.
För du måste väl erkänna att du sett kvinnor med en platt mage?

elverpigen:

fråga dem då, de har uppenbarligen hemligheten bakom

de flesta säger att det inte går för att de flesta av oss har tarmar och andra organ inne i våra kroppar som tar lite plats.


   
SvaraCitera

Tror inte att du behöver det sötnöt :3


   
SvaraCitera

Dansa.


   
SvaraCitera

1996:
Det beror nog lite på hur stor man är för övrigt i själv kroppen, jag menar inte vikten nu. Jag är väldigt liten så jag har svårare att få platt mage, men jag kan det vet jag för jag har haft det. Det är nog bara olika från person till person.
För du måste väl erkänna att du sett kvinnor med en platt mage?

varför skulle en liten person ha svårare för att få platt mage?

... ja, jag har sett tjejer med platt mage. typ bodybuilders och långt gången anorexia, resten drar in magen på kort. jakten på platt mage för ofta med sig väldigt mkt psykisk påfrestning och frågan är om det verkligen är värt att riskera sin hälsa för att det vore nice att se photoshoppad ut irl, när man är fullt hälsosam innan liksom.


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Jag är verkligen inte fullt hälsosam, jag skulle må så mycket bättre om jag fick löst vissa saker med mitt psyke som är skit, och även magen, det skulle få mig att må mycket bättre.

elverpigen:

varför skulle en liten person ha svårare för att få platt mage?

... ja, jag har sett tjejer med platt mage. typ bodybuilders och långt gången anorexia, resten drar in magen på kort. jakten på platt mage för ofta med sig väldigt mkt psykisk påfrestning och frågan är om det verkligen är värt att riskera sin hälsa för att det vore nice att se photoshoppad ut irl, när man är fullt hälsosam innan liksom.


   
SvaraCitera