Aviseringar
Rensa alla

hur får jag snabbast platt mage???


långvarig stress (tex ångest, speciellt vid GAD) gör så att fett sätter sig på magen, eftersom man ständigt är i flykt-läge så kroppen stänger av funktioner som då matsmältningen. 🙂 sen är det faktiskt en genetisk komponent som spelar in, vissa har svårare än andra helt enkelt att få platt mage. 

du kan inte punktförbrnna vid träning heller, så det gäller bara att träna hela kroppen hårt och ihållande. eller så äter du relativt nyttigt och skiter fullständigt i dina kompisars magar och är nöjd med din, som antagligen är mysig osv.


   
SvaraCitera

Abs are made in the kitchen


   
SvaraCitera

Mixedgayal:
10situps om dagen och ät bra undvik kakor & gott.. Ha en fusk dag i veckan där du får äta precis vad du vill (: Gör det i 2 mån så kommer du se resultat. 

10 situps är ju ingenting....


   
SvaraCitera

Ledsen bra att det är sundare nu

absentthinking: (åt väl ungefär 400 kcal/dag) i tre månade


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

10 situps är ju ingenting....

10 varje dag blir 70 per vecka.. Hon ville inte se biffig ut hon ville ha plattare mage! 🙂 


   
SvaraCitera

Mixedgayal:

10 varje dag blir 70 per vecka.. Hon ville inte se biffig ut hon ville ha plattare mage! 🙂 

70/vecka är inte heller någonting....


   
SvaraCitera

inte ens om man bara vill ha platt mage


   
SvaraCitera

Ligg på magen i ungefär 1 år så ska magen nog vara ganska platt efter det 🙂


   
SvaraCitera

Skär ner på kolhydraterna, kör mycket simning/löpning och gör plankan. Grejar du fem minuter då jävlarGlad


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Knegaren:
Skär ner på kolhydraterna, kör mycket simning/löpning och gör plankan. Grejar du fem minuter då jävlarGlad

menar du om jag klarar att göra plankan i 5 min? 🙂 jag kan försöka 😉


   
SvaraCitera

1996: menar du om jag klarar att göra plankan i 5 min? 🙂 jag kan försöka 😉

Jag läste på Flashback (som är min källa till allt nuförtiden) att den som fixar 1-2 minuter har ganska svag bålmuskulatur, 3-4 är medel och 5+ då har man stark.


   
SvaraCitera
1996
 1996
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag läste på Flashback (som är min källa till allt nuförtiden) att den som fixar 1-2 minuter har ganska svag bålmuskulatur, 3-4 är medel och 5+ då har man stark.

då kan jag nästan lova att jag är på typ1-2 :/ haha


   
SvaraCitera

1996:

då kan jag nästan lova att jag är på typ1-2 :/ haha

Man måste börja nånstansGlad


   
SvaraCitera

Äta nyttigt och regelbunden träning, om du inte har tillgång till ett gym så kan du göra sit-up's de är riktigt bra


   
SvaraCitera