Aviseringar
Rensa alla

Hur får jag tillbaka honom?


Ämnesstartare

Hej!
Jag och min pojkvän har en paus just nu men han tänker göra slut och det vet jag, han berättade det för en vecka sedan. Saken är den att han har tappat känslorna för mig och jag vet inte direkt varför för jag har inte fått ett riktigt svar från honom om den frågan. Han har iallafall tappat känslorna och vet inte om han älskar mig längre, men han säger ändå förlåt för att han såra mig och att jag alltid kommer ha en plats i mitt hjärta. Om det nu är han som vill göra slut varför skriver han dryga svar på sms?

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har gråtis massvis över det här och jag älskar honom lika mkt som jag alltid gjort och gör det fortfarande. Jag vill vara tillsammans med honom och är jätteledsen över det här. Jag har försökt övertyga honom att vi ska fortfarande vara tillsammans men han vill inte det. Jag har sagt till honom att kämpa men det vill han inte, jag är jätteförvirrad och vet inte hur jag ska göra för att övertyga honom och få tillbaka honom.

Han kommer hem till mig idag för att hämta lite saker han har här och jag har sagt att vi behöver prata men han säger att han bara ska vara här en kort stund och jag vill inte tro på det. Jag vill vara tillsammans med honom och känner mig jättesårad över det här. Hur ska jag göra för att övertyga honom när han kommer hem till mig? Jag älskar honom fortfarande och kan inte tänka mig ett liv utan honom. Att han inte vill vara tillsammans med mig gör mig bara ledsen och besviken, är supersårad just nu.

Men hur gör jag? Snälla hjälp mig. Jag vill verkligen ha tillbaka honom.


   
Citera

toughlove:

Hur ska jag göra för att övertyga honom när han kommer hem till mig?

toughlove:

han vill inte

Det verkar som att han gjort det ganska klart att det är slut.
Jag tror du måste acceptera det. :/
Det är tufft nu, men jag lovar att du kommer över det.


   
SvaraCitera

verkar som han är rätt säker på sin sak att det är slut tyvärr.

det du borde göra är att torka tårarna och inse att det faktiskt finns andra även om det är svårt att tänka så.

Vissa människor klaffar inte, känslor kommer och går, vi är unga, vi kommer älska igen.


   
SvaraCitera

toughlove:

Snälla hjälp mig. Jag vill verkligen ha tillbaka honom.

Det låter väldigt kört. Han har bestämt sig. Jag är ledsen.
Usch, lider verkligen med dig. Efter att ha gått igenom det här under sommaren kan jag säga att det inte är något jag skulle önska mina värsta fienden ens. Det är så hemskt när hjärtat gör så ont. Men jag kan lova dig att det går över, livet forsätter och som Grief sa, vi kommer älska igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har också sagt att han egentligen behöver mer tid att tänka och vill inte vara tillsammans med mig om han inte älskar mig, han vet inte säkert, han är också osäker på det.

Men snälla, hjälp mig. vad ska jag göra för att få tillbaka honom?


   
SvaraCitera
zIGGE

Allt du gör nu kommer separera er ännu mer. Var inte en klängbrud utan lev vidare och inse att det finns mer valar i sjön

I framtiden kanske det ändrar sig men låt han då göra det på egen hand.


   
SvaraCitera

finns inget du kan göra tyvär. bara acceptera och ignorera honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu är det över och jag är krossad


   
SvaraCitera

toughlove:

Hej!

Kan säga att jag vet precis hur det känns. Ibland händer det bara att ens partner sluta älska en, man måste kunna aceptera det, hur svårt det än är. Även om du älskar personen mer än dig själv så måste du kunna släppa. Du får hoppas att ni kan träffas igen senare och kanske "börja om"


   
SvaraCitera