Aviseringar
Rensa alla

hur får man bättre självförtroende?


fake it until you make it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåmannen:

Skjut dig själv i foten.

VAAA!:P[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

fake it until you make it

Aha hur ska man faka sånt då?:P


   
SvaraCitera

japansgrill:

Aha hur ska man faka sånt då?:P

Låtsas att du ser dig som coolaste personen i världen, spela någon cool snubbe i en film när du försöker prata med folk tills du ser dig själv som en lika cool snubbe. Vad vet jag


   
SvaraCitera

japansgrill:

HÖRNI tack alla för era tips de va riktigt snällt att ni svarade, vad ska man tänk på när man är runt tjejer?

säker på att du inte är gay? för när jag är bland tjejer så brukar det automatisk bli så att jag tänker på deras tuttar, lite bögvarning att det inte händer dej[shake]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

fake it until you make it

Supply and Demand:

Låtsas att du ser dig som coolaste personen i världen, spela någon cool snubbe i en film när du försöker prata med folk tills du ser dig själv som en lika cool snubbe. Vad vet jag

ja men precis sådär[y]

låtsas att du tycker att du ser assnygg ut o är världsbäst. sen vinklar du allt till din fördel, så att det bekräftar att du är just snygg o världsbäst. det funkar[y] då blir du inte lika nervös runt tjejer heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

säker på att du inte är gay? för när jag är bland tjejer så brukar det automatisk bli så att jag tänker på deras tuttar, lite bögvarning att det inte händer dej

HELT säker !:P 200% av 100% så säker är jag:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

låtsas att du tycker att du ser assnygg ut o är världsbäst. sen vinklar du allt till din fördel, så att det bekräftar att du är just snygg o världsbäst. det funkar då blir du inte lika nervös runt tjejer heller

hmm jag kom och tänka Påå en sak jag brukar vara as nervös för att träffa tjejer men när jag väl är där så går de ganska bra ändå jag kom och tänka på de nu 😛 att de är ´just innan man träffas typ oo vad ska vi prata om , hmm , osv:P


   
SvaraCitera

japansgrill:

läs "the game"

det är en bok 😛 skriven av neil strauss .... bra bok beroende på hur man läser den... men kan vara en bra start


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

det är en bok 😛 skriven av neil strauss .... bra bok beroende på hur man läser den... men kan vara en bra start

vad handlar den om då? :S måste man Köpaa den?


   
SvaraCitera

japansgrill:

måste man Köpaa den?

Nej, du går och får den inlasrad i hjärnan [y]


   
SvaraCitera

japansgrill:

hmm jag kom och tänka Påå en sak jag brukar vara as nervös för att träffa tjejer men när jag väl är där så går de ganska bra ändå jag kom och tänka på de nu 😛 att de är ´just innan man träffas typ oo vad ska vi prata om , hmm , osv:P

jaha ja ja fattar vad du menar 🙂 du måste helt enkelt bara sluta tänka så mkt o ta d som d kommer, ju mer man oroar sig innan desto mer hackigt blir d när man väl träffas också. men försök bara att sluta tänka så mkt på d[y]


   
SvaraCitera

Du verkar ju lagomt tappad i varje fall.


   
SvaraCitera

Åh, varför ska självförtroendet vara en sån komplicerad och onödigt jobbig sak? Det borde ju liksom inte vara några problem.
Jag vet hur det känns men konstigt nog blir det lättare med åren. Jag försöker övertyga mig själv att jag är minst lika bra/duktig/smart som alla andra, även fast det inte alltid funkar gör det mig starkare i längden. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

jaha ja ja fattar vad du menar 🙂 du måste helt enkelt bara sluta tänka så mkt o ta d som d kommer, ju mer man oroar sig innan desto mer hackigt blir d när man väl träffas också. men försök bara att sluta tänka så mkt på d

Okej tack :p


   
SvaraCitera