Aviseringar
Rensa alla

Hur får man bort mensvärk?


df rqp:
stark mensvärk betyder starkt incitament till reproduktion

var stolt 

vad har du fått det från?


   
SvaraCitera

amsi:

vad har du fått det från?

det är väl ändå helt uppenbart?


   
SvaraCitera

df rqp:

det är väl ändå helt uppenbart?

nej


   
SvaraCitera

Äter du p-piller?


   
SvaraCitera

24/7: un random fact: nös arton gånger i duschen nyss. Tror jag är allergisk mot något kanske.

Mot någon parfymerad duschkräm? 


   
SvaraCitera
reben

brukar röra på mig, brukar hjälpa. annars citodon typ.


   
SvaraCitera

Åh, minns att jag brukade må illa och ha så ont att jag kräktes 🙁 Tog dubbel dos ipren då och det hjälpte oftast. Om du har jättestora problem och inga tabletter hjälper finns det ju alltid vissa p-medel som kan hjälpa till att lindra värken, p-ring till exempel. Men det kanske du inte vill ta eller redan använder..


   
SvaraCitera

Har jävligt dryg mensvärk ja med. Vanliga värktabletter funkar ej på mig så ja måste ta treo för att smärtan ska ge sig. Men jag har även lagt istället för varmt så is i en plastpåse på magen som hjälpte mig i alla fall. 🙂


   
SvaraCitera

DennyAurion:
Har jävligt dryg mensvärk ja med. Vanliga värktabletter funkar ej på mig så ja måste ta treo för att smärtan ska ge sig. Men jag har även lagt istället för varmt så is i en plastpåse på magen som hjälpte mig i alla fall. 🙂

varm is i en plastpåse? :SSS


   
SvaraCitera

Operera bort livmodern med äggstockar och ledare. 


   
SvaraCitera

kukoxo:

varm is i en plastpåse? :SSS

Oj det vart lite fel där när jag skrev XD menade istället för att köra nått varmt på magen så kör nått kallt på magen istället så som is i en plastpåse 🙂


   
SvaraCitera

Är så himla glad över att jag inte får det när jag ser hur förstörda många andra blir av smärtan :(. Min syster började använda p-ring, det fungerade fint för henne. P-piller å liknande ska ju också fungera.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Fingerprints:
Äter du p-piller?

Icke, men funderar på att börja. Nu när jag har stadig partner och då alla säger att det ska funka Förvånad

S3ON:

Mot någon parfymerad duschkräm? 

Kanske? Vet inte. Låter det konstigt?


   
SvaraCitera

Jag brukar ga och trana, om jag kan sta ut med den tanken lange nog att faktiskt gora det (och sedan tacka mig sjalv for det fina beslutet senare) eller ligga med nagonting varmt pa magen och tycka synd om mig sjalv i sangen. Jag tycker inte att ipren etc. hjälper sa mycket. Advil har vi hemma fran USA da och da dock och det ar bra.


   
SvaraCitera

lägger mig i sängen gråter och har en spyhink nära till hands. typ. måte bli av med det där. ska prova medppiller igen


   
SvaraCitera