Aviseringar
Rensa alla

Hur får man bort oljefärg från nylonpenslar?


Dethärnamnetärtaget:

Nope, världen kommer ändå förstöras på grund av så många anledningar så en mer eller minde person can inte göra ett piss.

Du är en riktig idiot, klart om alla är lika korkade som dig så kommer inget förändras. Men om fler tänkte som ööökarn och bryr sig så blir det skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Obs
hatar oljefärg, förstörde mina akrylmålningar ännu mer
död åt oljefärg.

nu är du tyst! tack vare oljefärg orkar jag faktiskt med mina arbetsdagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

nu är du tyst! tack vare oljefärg orkar jag faktiskt med mina arbetsdagar!

[y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittUPPEilivet:

lite dumt att börja måla

folk slutar inte göra korkade saker bara för att det är korkat. lite onödigt att även säga att det är korkat... Som om jag inte märkte det och som om det ändrar något att bland annat du påpekar det?
Idioti på hög nivå[love]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

lacknafta.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Dethärnamnetärtaget:

Nope, världen kommer ändå förstöras på grund av så många anledningar så en mer eller minde person can inte göra ett piss

Och just därför ska varje individ tänka till för en person växer till en fet grupp.

Dethärnamnetärtaget:

so? shit happends.... om allt går åt helvete då är det väll bäst att man själv oxå stryker med för då behöver man inte tänka på det.

Ja det är ju jävligt logiskt... Ingen vill dö bara för att slippa tänka på något. Jag som går på minst en begravning om året tycker då inte att det skulle vara värt att dö bara för att slippa allt som är jobbigt.

Dethärnamnetärtaget:

Ja det är sant men glöm inte att dem flesta faktiskt har terpentinet på ett säkert ställe och viktigast av allt det luktar gott.

Och vad är ett säkert ställe? En lufttät låda av sten?
I en ateljé finns det massvis av saker som kan antända, det går inte att komma ifrån.

Men som sagt så finns det oljefärg som inte kräver terpentin. Jag har ett set själv och det funkar precis lika bra.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Och just därför ska varje individ tänka till för en person växer till en fet grupp.

Den feta gruppen minskar väll antagligen...

ööörkarn:

Ja det är ju jävligt logiskt... Ingen vill dö bara för att slippa tänka på något. Jag som går på minst en begravning om året tycker då inte att det skulle vara värt att dö bara för att slippa allt som är jobbigt.

Varför ska man anstränga sig med att bry sig, huset sprängs: bo i en sopptunna tills du får tillbaka pengarna från försäkringen...

ööörkarn:

Och vad är ett säkert ställe? En lufttät låda av sten?
I en ateljé finns det massvis av saker som kan antända, det går inte att komma ifrån.

Men som sagt så finns det oljefärg som inte kräver terpentin. Jag har ett set själv och det funkar precis lika bra.

Ett vanlig kassaskåp kanske? går att få tag i jävligt billiga på 15 kg, om terpentinet var så farligt skulle det inte säljas hursomhelst till varje skum gubbe som klampar in i en affär. Du måste vara väldigt paranoid när det kommer till brandfarliga ämnen för du värkar tro det verkligen kommer sprängas i nyllet på dig....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

nu är du tyst! tack vare oljefärg orkar jag faktiskt med mina arbetsdagar!

fast nu har den gett mig biverkningar som gör att jag hostar hela tiden...kan inte sova heller...om det nu är den

[sad]


   
SvaraCitera