Aviseringar
Rensa alla

Hur får man en pojkvän/flickvän?


Ämnesstartare

Ja, det finns några få personer som har tyckt om mig. Men sen så har dem tröttnat på mig som vanligt, så min fråga är; hur skaffar man en pojkvän/flickvän? Hur anser ni att man måste vara för att få en pojkvän/flickvän?

MVH tjejen som inte ens heter Ida.


   
Citera

Ragga


   
SvaraCitera

Hej, (inte Ida) det kan vara så här att de tycker du är attraktiv, men sedan känner att du inte är (förhållande tjejen) de vill ha? det är inget fel med de, du kommer hitta den du gillar med tiden, ha inte så bråttom, lev livet så ser du att det kommer och innan du vet ordet om de, så står han där rakt framför din näsa.
men om du verkligen vill ha en nu, ska kan du spela lite svår, då vill de ha dig mer.
va inte för på, att skicka sms hela tiden. 🙂


   
SvaraCitera

MyLifeX4:
Hej, (inte Ida) det kan vara så här att de tycker du är attraktiv, men sedan känner att du inte är (förhållande tjejen) de vill ha? det är inget fel med de, du kommer hitta den du gillar med tiden, ha inte så bråttom, lev livet så ser du att det kommer och innan du vet ordet om de, så står han där rakt framför din näsa.
men om du verkligen vill ha en nu, ska kan du spela lite svår, då vill de ha dig mer.
va inte för på, att skicka sms hela tiden. 🙂

+1


   
SvaraCitera

rogernw:

+1

+1?


   
SvaraCitera

MyLifeX4:

+1?

Jag gav dig ett + för kommentaren? 


   
SvaraCitera

rogernw:

Jag gav dig ett + för kommentaren? 

JAHA HAHAHA EFTER SOM FAN, är ny så mobba inte :')


   
SvaraCitera

man ansöker hos skatteverket


   
SvaraCitera

MyLifeX4:

JAHA HAHAHA EFTER SOM FAN, är ny så mobba inte :')

Hahaha förstår 🙂 Välkommen till gänget Cool


   
SvaraCitera

rogernw:

Hahaha förstår 🙂 Välkommen till gänget Cool

TACKAR Å BOCKAR !!


   
SvaraCitera

MyLifeX4:
Hej, (inte Ida) det kan vara så här att de tycker du är attraktiv, men sedan känner att du inte är (förhållande tjejen) de vill ha? det är inget fel med de, du kommer hitta den du gillar med tiden, ha inte så bråttom, lev livet så ser du att det kommer och innan du vet ordet om de, så står han där rakt framför din näsa.
men om du verkligen vill ha en nu, ska kan du spela lite svår, då vill de ha dig mer.
va inte för på, att skicka sms hela tiden. 🙂

Been there done that


   
SvaraCitera

Avregistrerad:

Hahaha förstår 🙂 Välkommen till gänget Cool

Också ny, det är som dem säger:
"man lär sig något nytt avtje dag!"


   
SvaraCitera

jag får haff genom att vara störd och inte bry sig så mycket


   
SvaraCitera

hxiley:
jag får haff genom att vara störd och inte bry sig så mycket

Varför funkar det ej för mig, jag är exakt det mwn lite mer psykisk instabil.... är typ fett upphoppad på socker utan socker 5 veckor... sen deprimerad i mellan 6 och 12 dagar ungefär. Det är sant, har medicin för det. Deppressionen d.v.s.


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Varför funkar det ej för mig, jag är exakt det mwn lite mer psykisk instabil.... är typ fett upphoppad på socker utan socker 5 veckor... sen deprimerad i mellan 6 och 12 dagar ungefär. Det är sant, har medicin för det. Deppressionen d.v.s.

jag har en sarkastisk humor som folk tycka älska


   
SvaraCitera