Aviseringar
Rensa alla

Hur får man en tjej att sluta skriva?


Ämnesstartare

Tjena! Det är så att jag skriver med en tjej jag hitta på internet, det började med att vi sexchattade, skrev ''i love u'' till varandra (jag var kåt som fan så jag skrev vadsomhelst) men efter 2 dagars chattande så frågade hon om vi var tsm eller ngt, jag svarade nej såklart. vi fortsatte skriva, byta bilder och  nu börjar hon skriva att jag är hennes allt,att hon älskar mig mer än något annat och att hon skulle försöka ta sig hit på något sätt osv (hon bor i ett land i södra europa) , hur får jag henne att sluta skriva helt? jag var bara en kåt 17 årig kille som var inne på omegle för att hitta en tjej att byta bilder med för några minuter.

Är inte attraherad alls av henne och tvekar på att hon är i den ålder hon säger sig vara i (hon säger 15, tror hon är yngre)

Mår helt ärligt illa varje gång jag ser ett meddelande från henne, vill inte vara dum mot henne. har blockat henne på facebook och instagram, vi snackar bara på snapchat nu.


   
Citera

sluta svara bara? eller säg precis det du skrev här. hon överlever det.


   
SvaraCitera

man är dum mot henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
sluta svara bara? eller säg precis det du skrev här. hon överlever det.

brukar ignonera hennes meddelanden, men måste svara på henne om jag lägger upp nåt på mystory då hon vet att jag sett hennes meddelande


   
SvaraCitera

senanonym: men måste svara på henne om jag lägger upp nåt på mystory då hon vet att jag sett hennes meddelande

Eh nej du måste inte svara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Eh nej du måste inte svara?

blockar bara henne nu haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:
man är dum mot henne

känns som hon kmr ta självmord eller ngtFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog bort henne nu


   
SvaraCitera

fan va fittigt gjort, du kan la vara människa nog att säga någonting iaf. 


   
SvaraCitera

ring henne en gång i minuten under en hel natt för att säga att du vill att hon ska föda dina barn så är nog tösen borta ska du se


   
SvaraCitera

mvh smooth player


   
SvaraCitera

Fkpaw: fan va fittigt gjort, du kan la vara människa nog att säga någonting iaf.

tkr det är taskigt att kalla honom fittig när det är hon som beter sig helt oresonligt : ( men visst går det att lösa bättre än att bara blocka så jag håller typ med.. men det är komplicerat Gråter

till ts: skicka en bild på fkpaw och säg att det är du så ska du nog se att hon slutar skriva rätt snabbt RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
fan va fittigt gjort, du kan la vara människa nog att säga någonting iaf. 

va ska jag säga då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som vet hur man tar bort nån på kik heelt?


   
SvaraCitera

terrormat:
ring henne en gång i minuten under en hel natt för att säga att du vill att hon ska föda dina barn så är nog tösen borta ska du se

öh det var så jag blev tillsammans med mitt ex Skeptisk


   
SvaraCitera