Aviseringar
Rensa alla

Hur får man en tjejkompis?


Ämnesstartare

Jag är en kille som är 20 år och har ett rätt attraktivt utseende, dessutom klär jag mig rätt snyggt och är en väldigt omtänksam person. Hela mitt kontaktnät innerhåller dock bara killar (förutom min flickvän). Men jag skulle vilja ha en riktigt schysst tjejkompis att kunna umgås med också, och kunna prata om allt mellan himmel och jord med.

Alla tjejer jag har varit med så har det alltid varit något slags förhållande. Och när jag prata med någon tjej bildas det alltid (flörtkänslor.. eller nått sånt).

Min flickvän umgås alltid med en kille på en camping som honn och hennes familj alltid åker till. Han ser också rätt bra ut och är en väldigt rolig person. Hon har lyckats göra mig lite smått svartsjuk. Och jag vet att gör det med mening också eftersom hon ibland smsar och säger att hon är med denna killen. Jag känner henne såpass väl så jag vet att hon gör det med mening.

Jag vet inte riktigt varför hon gör så.. Men hur som helst så tycker jag att det inte är mer än rättvist om jag också får umgås med andra (tjejer då).

Tips på var och hur man får en riktigt schysst tjejkompis med liknande intressen? Att söka på communitys känns bara fel, eftersom om min flickvän frågar vart jag träffat henne så låter det dumt om man säger "på internet". [shake]

Hoppas ni förstår det jag har skrivet. Inte ofta jag skriver på forum rakt ut vad jag känner och vill. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

jag kan bli din vän. sen hittar vi på en asbra story om hur vi träffades, hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

jag kan bli din vän. sen hittar vi på en asbra story om hur vi träffades, hehe.

haha jovisst.. men att ljuga är dock inte min starkaste sida ^^


   
SvaraCitera
njsbo

Hmmm jag kan ingenting om sånt här egentligen men ska försöka hjälpa till ändå...

Varför vill du just ha en tjejkompis? Det låter lite som att du vill ha en tjejkompis bara för att din flickvän har en killkompis. Jag har dock aldrig haft en tjejkompis tror jag så jag vet inte riktigt vad skillnaden är, därför kanske jag ska vara tyst och inte skriva nåt alls.

Heja Valencia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

haha jovisst.. men att ljuga är dock inte min starkaste sida ^^

haha, inte min heller dock. därav spänningen. skulle vara fett kul [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför försöker hon göra dig svartsjuk? [sad]
Dina killkompisar har inge skön tjejkompis som du kan bli presenterad för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

haha, inte min heller dock. därav spänningen. skulle vara fett kul

spänning är ju kul så vi kan prova 😀

Grief:

Dina killkompisar har inge skön tjejkompis som du kan bli presenterad för?

Jo kanske, kan kolla runt lite:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swenson:

spänning är ju kul så vi kan prova 😀

haha!


   
SvaraCitera

Swenson:

Tips på var och hur man får en riktigt schysst tjejkompis med liknande intressen

Lek att du är bög så får du lätt en tjejkompis


   
SvaraCitera

Swenson:

Men hur som helst så tycker jag att det inte är mer än rättvist om jag också får umgås med andra (tjejer då)

Bara du inte gör det för att hämnas.... då är det inte ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thcinfected:

Lek att du är bög så får du lätt en tjejkompis

hum.. du har en poäng där 😉 fast vill nog vara med själv^^

Rådjuret:

Bara du inte gör det för att hämnas.... då är det inte ok

Absolut inte. Jag är mycket väl medveten om vad det kan bli för konsekvenser om jag hanterar min vänskap på fel sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att skaffa en tjejkompis bara för att göra din tjej avis tillbaka är ingen bra idé.


   
SvaraCitera

isola:

Att skaffa en tjejkompis bara för att göra din tjej avis tillbaka är ingen bra idé.

Det är det visst om hon gör samma sak [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thcinfected:

Det är det visst om hon gör samma sak [confused]

Nej verkligen inte. Det löser ingenting och skapar bara irritation. Sen är det inte rättvist att utnyttja tjejkompisen så heller.


   
SvaraCitera

vara dig själv? kan vara en bra start! 🙂


   
SvaraCitera