Aviseringar
Rensa alla

hur får man killar att släppa 1???


Ämnesstartare

mvh psykopatmagnet1


   
Citera
Ämnesstartare

säg att han e ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att du är lesbisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

säg att han e ful

oj det det är så Otypiskt mig 🙁 kränker aldrig ner folks utseendw!!! utan ba innehållet av deras karaktärer och sånt de kan styra/ändra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

säg att du är lesbisk

vill du agera min gf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

vill du agera min gf

ok
vem är psykot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

vem är psykot?

ngn typ.. mm kör da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

oj det det är så Otypiskt mig 🙁 kränker aldrig ner folks utseendw!!! utan ba innehållet av deras karaktärer och sånt de kan styra/ändra

du får börja de e jättekul[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

ngn typ.. mm kör da

ok vad ska jag göra? kan va jättesöt o kalla dig sötnos m.m


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klipp kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta va så tillmötesgående?? haha skoja mnen slå dom på fingrarna då

Ensamvargen:

Klipp kuken.

hade d varit en likadan tråd om tjejer o någon hade skrivit trasa söndr fittan så hade du nog blivit lite sur lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

hade d varit en likadan tråd om tjejer o någon hade skrivit trasa söndr fittan så hade du nog blivit lite sur lr?

Ja, för i en patriarkal värld är kvinnor i högre grad redan utsatta, kvinnors könsorgan trasas redan sönder utan anledning, kvinnor blir oftare sedda som objekt och jag tycker det är jävligt rövigt av alla män som fortsätter med det. Så ja, jag hade blivit betydligt mycket mer sur (förbannad) då, och nej, jag tycker inte att det är någon form av dubbelmoral.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli radikal islamist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja, för i en patriarkal värld är kvinnor i högre grad redan utsatta, kvinnors könsorgan trasas redan sönder utan anledning, kvinnor blir oftare sedda som objekt och jag tycker det är jävligt rövigt av alla män som fortsätter med det. Så ja, jag hade blivit betydligt mycket mer sur (förbannad) då, och nej, jag tycker inte att det är någon form av dubbelmoral.

kan du inte bara strunta i att skriva saker som "klipp kuken" då? då slipper alla de som anser att det är dubbelmoral bli sura.

du väljer sj dock mvh


   
SvaraCitera