Aviseringar
Rensa alla

Hur får man killen att lyssna? (Medel lång text)


Surina:

Att han inte är en romantiker

Då får du väl ta reda på hur högt du prioriterar det romantiska i ett förhållande, och om det är högt kan han antagligen inte möta dina krav. Då finns det inte mycket att göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Du skulle inte diggat om han va sjukt klängig heller,

är ju kruxet för er tjejer. Ni blir ju automatiskt fast i förhållanden som inte är helt perfekta för att det är intressantare.

Det beror på jag gillar att ha någon där hela tiden.. har inte haft det och jag känner mig så grymt ensam...

Nej mer det var perfekt i början sen så verkade det inte som hela sanningen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Då får du väl ta reda på hur högt du prioriterar det romantiska i ett förhållande, och om det är högt kan han antagligen inte möta dina krav. Då finns det inte mycket att göra.

Jag har inte krav på så jätte mycket jag vill bara att han kunde hjälpa mig lite som att han faktiskt vill det och inte bara skiter i det 🙁
Känns mer som att jag sitter och planerar nått som jag ska göra själv..
Vill ju veta vad han vill göra ? Och vad han vill ha med


   
SvaraCitera

Surina:

Nej mer det var perfekt i början sen så verkade det inte som hela sanningen..

Det verkar alltid perfekt när man tittar tillbaka på saker och ting[wink]

Dock är det bra att du gnäller på UM ist för med din kille, då lär han inte direkt vilja träffa dig mer[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Det verkar alltid perfekt när man tittar tillbaka på saker och ting

Dock är det bra att du gnäller på UM ist för med din kille, då lär han inte direkt vilja träffa dig me

Han lyssnar inte och jag är desperat... Och han vet exakt allt jag säger här.. men han går ju bara där ifrån och sitter med wow med hans bror istället ..


   
SvaraCitera

Surina:

Känns mer som att jag sitter och planerar nått som jag ska göra själv..
Vill ju veta vad han vill göra ? Och vad han vill ha med

Men ni verkar ha väldigt olika bilder av hur man ska vara i ett förhållande om du vill ha romantiska kvällar med ljus och rosenblad och han tycker det räcker att glo på en film för att sedan spela med sina kompisar. Du kan inte förvänta dig att han ska ändra sin syn, men kanske att ni försöker möta varandra halvvägs. Ni verkar ju vara i behov av ett seriöst samtal åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Ni verkar ju vara i behov av ett seriöst samtal åtminstone

Jo jag har försökt att iaf bara hitta nån gång då det inte finns något som distrahera eller sånt men han säger aldrig nått 🙁 Han säger att han aldrig har nått att säga..


   
SvaraCitera

Surina:

Jo jag har försökt att iaf bara hitta nån gång då det inte finns något som distrahera eller sånt men han säger aldrig nått 🙁 Han säger att han aldrig har nått att säga..

Då bryr han ju inte heller sig om att lösa problemen du känner att ni har.


   
SvaraCitera

Varför är du tillsammans med honom ifall du inte gillar honom för den han är? ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Varför är du tillsammans med honom ifall du inte gillar honom för den han är

Jag gillar honom jätte mycket och har verkligen gjort allt för att se honom glad 🙁 Men jag vill bara bli glad jag själv 🙁 känna att jag är älskad också 🙁 Och inte känna mig så utnyttjad 🙁


   
SvaraCitera

Surina:

Jag gillar honom jätte mycket och har verkligen gjort allt för att se honom glad 🙁 Men jag vill bara bli glad jag själv 🙁 känna att jag är älskad också 🙁 Och inte känna mig så utnyttjad 🙁

Varför klagar du på honom då, det är ju dig allting handlar om.


   
SvaraCitera

Surina:

Han lyssnar inte och jag är desperat...

Du skulle inte bry dig så mycket om hans bra sidor om han inte var en röv då och då.

Så försök inse att du är kvinna och gör något nyttigare med dit liv än att gnälla över sånt du borde förstått för läneg sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Varför klagar du på honom då, det är ju dig allting handlar om.

Ja men han verkar inte bry sig även om jag säger det att jag mår dåligt 🙁 Är det fel att vilja bli älskad av den man älskar?


   
SvaraCitera

Amsle:

Varför klagar du på honom då, det är ju dig allting handlar om.

Inte nödvändigtvis. Han kanske bara utnyttjar henne, det vet vi ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Du skulle inte bry dig så mycket om hans bra sidor om han inte var en röv då och då.

Så försök inse att du är kvinna och gör något nyttigare med dit liv än att gnälla över sånt du borde förstått för läneg sedan.

Ja jag är ju ingen man som du som bara ger upp så fort nått blir tufft... utan jag tycker det är värt att stanna och försöka göra allt!


   
SvaraCitera