Aviseringar
Rensa alla

Hur får man killkompisar?


Ämnesstartare

Jag går i högstadiet och började i min skola från 7:an och har bara varit kompis med tjejer sedan dess, men har aldrig lyckats bli en av dem, för det känns alltid som jag och dem och inte VI.
Därför tänker jag få några killkomisar också[confused] Så hur får man killkompisar?

Bara seriösa svar tack![love]


   
Citera
Ämnesstartare

det är inte så svårt , börja prata med killarna precis som du gjorde när du blev kompis med tjejerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blueberry93:

det är inte så svårt , börja prata med killarna precis som du gjorde när du blev kompis med tjejerna

Borde väl fungera[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar är ju (nästan) inget annat än tjejer med en annan typ av kön. Så, det är samma sak.


   
SvaraCitera

Mina basta vanner pa hogstadiet var killar allihop, aven om jag kom overrens med tjejerna ocksa, men precis som du sager sa kande jag aldrig att jag var en av dem. Jag umgicks med killarna precis som jag hade gjort med tjejerna. Vi hade massor gemensamt som favoritband, tv-program och filmer. Borja prata med dem bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Killar är ju (nästan) inget annat än tjejer med en annan typ av kön. Så, det är samma sak.

ja lite andra intressen kanske , men om man inte passar så bra med tjejerna, kankse man har lite mer samma intressen som killarna 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blueberry93:

ja lite andra intressen kanske , men om man inte passar så bra med tjejerna, kankse man har lite mer samma intressen som killarna 🙂

Fast intressen beror helt på personen. Några av mina närmsta vänner är pojkar, just för att vi har samma intressen. [smile]


   
SvaraCitera

Lägg av. En bra vän behöver inte ha en snopp i byxorna. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Fast intressen beror helt på personen. Några av mina närmsta vänner är pojkar, just för att vi har samma intressen.

ja det är ju klart 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på samma sätt som man får andra kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På samma sätt som man får tjejkompisar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör saker som dom gör, skratta åt det dom skrattar åt


   
SvaraCitera

Snacka bilar med dom. [cool]


   
SvaraCitera

Annars så ta kontakt med dom, killar är inte en helt annan ras. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tror ej att det är könet som är problemet, det är sannolikt kretsen. Prova annan krets.


   
SvaraCitera