Aviseringar
Rensa alla

Hur får man läsare till sin blogg?


Ämnesstartare

allt står i rubriken[bigsmile]

min blogg ska jag inte göra reklam för här, btw[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Vill radera ditt Nirvanainlägg på din blogg!! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Vill radera ditt Nirvanainlägg på din blogg!!

Ha! där har du inte makten att ta bort mina inlägg[crazy] yay, happy, jump for joy[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Vill radera ditt Nirvanainlägg på din blogg!! [wink]

Får man inte länka sin blogg över huvud taget? I en sådan här tråd är den ju ganska relevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Får man inte länka sin blogg över huvud taget? I en sådan här tråd är den ju ganska relevant.

Tänkte inte på det när jag kollade tråden, men nej det får man inte, går under reklam.
Dock får man länka till det via sina länkar på sin profil (i alla fall det Danling sa till mig när han var härskare här)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Tänkte inte på det när jag kollade tråden, men nej det får man inte, går under reklam.
Dock får man länka till det via sina länkar på sin profil (i alla fall det Danling sa till mig när han var härskare här)

Så t.ex. i en tråd där man ber om hjälp med designen av sin blogg får man inte länka till själva bloggen? Är ju ingen annan del av reklamregleringen som är så hård.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Så t.ex. i en tråd där man ber om hjälp med designen av sin blogg får man inte länka till själva bloggen? Är ju ingen annan del av reklamregleringen som är så hård.

Åtta:

Jag är ny härskare och har svaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska tydligen vara så dum i huvudet som möjligt av vad jag förstått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer-trafik.se är en av många sidor som hjälper dig att få fler besökare till din blogg/hemsida


   
SvaraCitera
Åtta

Nachac:

Så t.ex. i en tråd där man ber om hjälp med designen av sin blogg får man inte länka till själva bloggen?

Jo, eftersom man måste ha tillgång till sidan för att kunna ge någon input på trådens ämne. En sån här tråd är ju dock bara sjukt uppenbar reklam. Det är fullt möjligt att fråga om hur man bygger trafik till sin blogg utan att länka till den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns 2 val, gör en tråd på UM där du länkar din blogg och ber om att få hjälp med namn + banner så kanske du hamnar på existenz. Annars är det nippleslips som gäller.
Edit: Notera att det måste finnas bilder på dig uppe på internet för att plan 1 ska funka.

Det är inte en rättvis värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jo, eftersom man måste ha tillgång till sidan för att kunna ge någon input på trådens ämne. En sån här tråd är ju dock bara sjukt uppenbar reklam. Det är fullt möjligt att fråga om hur man bygger trafik till sin blogg utan att länka till den.

Tänkte väl. Ums regler kan kännas knasiga ibland, glad att det här inte var ett sådant tillfälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör cool reklam för den [smile]


   
SvaraCitera

Skriv nåt vettigt.

Dold text: HAHAHAHHAHA skoja


   
SvaraCitera