Aviseringar
Rensa alla

Hur får man magrutor?!?!?=!?


Ämnesstartare

Ja, Hur får man magrutor ?

ja har hört att ut och motionera för att bränna bort allt underhudsfett är det besta och träna mage, gör detta men inget händer [tard] några tips ? tränar inte varje dag men iallafall några gånger i veckan[rolleyes]


   
Citera

styrketräna magen


   
SvaraCitera

sit ups


   
SvaraCitera

sit ups eller andra övningar för magen. men glöm inte att träna resten av kroppen. man kan inte få magrutor om inte resten av kroppen är någorlunda vältränad. men det tar sin tid. så bara att kämpa på. lycka till.


   
SvaraCitera

Man får inte magrutor, man jobbar för dem


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Man får inte magrutor, man jobbar för dem

Inte med abtronic. [no-no]

Image


   
SvaraCitera

schism:

Inte med abtronic.

ah dumt av mig [crazy]


   
SvaraCitera

Få och långsamma situps.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

sit ups eller andra övningar för magen. men glöm inte att träna resten av kroppen. man kan inte få magrutor om inte resten av kroppen är någorlunda vältränad. men det tar sin tid. så bara att kämpa på. lycka till.

Bland det dummaste jag någonsin har hört på detta forumet.

Så du menar att dina magmuskler hänger ihop med resten av kroppen och kan omöjligt utvecklas om du inte styrketränar någonting annat?

Wow, Hjulet snurrar men hamstern är död.


   
SvaraCitera
loita

schism:

Inte med abtronic.

men tv säger ju att de är så? ska man inte lyda tvn??


   
SvaraCitera

Mrbigstuff:

Wow, Hjulet snurrar men hamstern är död.

HAHAHAHAHAH[bigsmile]


   
SvaraCitera

Mrbigstuff:

Bland det dummaste jag någonsin har hört på detta forumet.

Så du menar att dina magmuskler hänger ihop med resten av kroppen och kan omöjligt utvecklas om du inte styrketränar någonting annat?

Wow, Hjulet snurrar men hamstern är död.

nu e frågan vem man ska tro på? det är min idrottslärare som berättat detta och han har många års erfarenhet av träning. eller ska jag tro på en random person på ett internetforum. ganska enkelt om du frågar mig.

men om du menar att vem som helst kan få magrutor bara av att träna magen. så då betyder det alltså att någon som väger 150 kg och har världens ölmage och och i stort sett bara har fett på kroppen. bara behöver göra 500 sit ups om dagen i ett år och sedan har han en vältrimmad tvättbräda. tycker inte det låter speciellt troligt.

man kan undra vems hamster som egentligen är död?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja volley du kan ju tro på din idrottslärare framför en random...bodybuilder... jag vet inte ett dyft om träning nejnej..

Sen verkar du ju helt väck fan.

Tro faaan att ALLA får rutor om man tränar mage,det är det ENDA du behöver göra.. träna mage så har du magrutor. SEN ... det du lägger in samtidigt är ju att du ska ha dom synliga som fan. Ja då behöver du ju få bort jävligt mkt underhudsfett ...

Så givetvis kan du inte väga 150kg me ölkagge och ha synliga rutor.. Men det betyder inte att du inte har rutor? Just de... så hälsa din lärare att sluta spela allvetande som alla andra nötter till idrottslärare man stött på genom åren...

Dom är vad man kallar "a never was" men dom kan fan allt och är bra på allt och har varit bra på allt...men inte fan har dom varit framstående inom någonting...

Så återigen. Ditt lyse är tänt men ingen är hemma


   
SvaraCitera

Mrbigstuff:

Wow, Hjulet snurrar men hamstern är död.

L O L


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

man kan inte få magrutor om inte resten av kroppen är någorlunda vältränad. men det tar sin tid. så bara att kämpa på. lycka till.

Man kan få magrutor om man bara tränar magen, men det är idiotiskt att göra det


   
SvaraCitera