Aviseringar
Rensa alla

Hur får man någon att ligga med?


Hi jag är rade


   
SvaraCitera

O94094094@gmail.com


   
SvaraCitera

Yubo


   
SvaraCitera
Berit

Haffa tafsa pumpa dumpa 


   
SvaraCitera

Prata med killarna...


   
SvaraCitera

Berit:
Haffa tafsa pumpa dumpa 

Vilken legend Tumme upp


   
SvaraCitera

När kvinnan av ditt val inte ser smyger du försiktigt men snabbt ner ett litet magiskt piller i hennes dryck. Jag kan rekommendera 4-6mg Alprazolam annars funkar Rohypnol ochså finfint, har du inte tillgång till benzo går väll någon kork GHB ann eller möjligtvis ett ecstasy piller 🙂 Har kvinnan i ditt nöje alkohol i glaset krävs det en mindre mängd av din substans, spara här hellre dina piller till en annan kväll. Efter detta steget är det bara att ta med henne hem, varför inte lyxa till det och ta en uber.


   
SvaraCitera

ShittyPants:
När kvinnan av ditt val inte ser smyger du försiktigt men snabbt ner ett litet magiskt piller i hennes dryck. Jag kan rekommendera 4-6mg Alprazolam annars funkar Rohypnol ochså finfint, har du inte tillgång till benzo går väll någon kork GHB ann eller möjligtvis ett ecstasy piller 🙂 Har kvinnan i ditt nöje alkohol i glaset krävs det en mindre mängd av din substans, spara här hellre dina piller till en annan kväll. Efter detta steget är det bara att ta med henne hem, varför inte lyxa till det och ta en uber.

Det du beskriver är brottsligt. Jag uppmanar moderator att skicka din IP-adress till polisen. 


   
SvaraCitera

Sockerzebra:
Hej!

Jag är 17 år och oskuld men jag är kåt hela tiden och löser det genom att onanera varje dag. 
Men är redo för att ha sex och har varit det ett tag, men vart hittar man en kille som vill ligga med en? Vill ju först träffa människan. 
Är ju under 18 så kommer inte in på krogen eller andra fester där det annars kanske kan ske om man möter någon. 
Men hur hittar man ligg som minderårig? 

Vad med dating sidor?


   
SvaraCitera