Aviseringar
Rensa alla

Hur får man tillbaka sin rumpa?


Ämnesstartare

Hade fan en stor rumpa förrut tills jag börja göra squats, fettet på rumpan blev bara mindre o mindre och jag insåg att om jag skulle fortsätta träna min rumpa skulle den bara bli mindre och tillslut kanske bli lite större igen av muskler men jag kommer fan inte orka träna så mycket så vad gör man för att få fett på rumpan igen?


   
Citera

Om fettet på rumpan försvann beror det på viktminskning. Vill du ha mer fett på rumpan får du se till att gå upp i vikt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Om fettet på rumpan försvann beror det på viktminskning. Vill du ha mer fett på rumpan får du se till att gå upp i vikt. 

Blir inte hela jag tjock då? Vill inte låta som en jobbig liten orre men vadå, ska jag äta onyttigt eller äta nyttigt men mycket?


   
SvaraCitera

bearnaise:

Blir inte hela jag tjock då? Vill inte låta som en jobbig liten orre men vadå, ska jag äta onyttigt eller äta nyttigt men mycket?

Du kan inte välja att bränna eller lägga till fett på någon specifik kroppsdel, det involverar alltid hela kroppen. Ät nyttigt fast mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Du kan inte välja att bränna eller lägga till fett på någon specifik kroppsdel, det involverar alltid hela kroppen. Ät nyttigt fast mycket.

Okej tack, sen träna resten av kroppen bara?


   
SvaraCitera

Hahahah vad fan är en orre? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Hahahah vad fan är en orre? 

Fjortis


   
SvaraCitera

Ät mycket och bra och fortsätt träna tror jag på. 


   
SvaraCitera

bearnaise:

Fjortis

Ofta det fått ett nytt ord..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Ät mycket och bra och fortsätt träna tror jag på. 

Okej tack!


   
SvaraCitera

bearnaise:

Okej tack, sen träna resten av kroppen bara?

Vill du ha större rumpa så är det den du ska träna huvudsakligen, men samtidigt se till att inte ligga på kaloriunderskott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Vill du ha större rumpa så är det den du ska träna huvudsakligen, men samtidigt se till att inte ligga på kaloriunderskott.

Aha okej, jag borde verkligen lyssna mer på gympa teorin kännner jag...


   
SvaraCitera

Schism:

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/det-ar-inget-fel-att-vara-orre_7784256.svd

Fy fan vad tragiskt att sånt där fastnar. Från en sån händelse också. Usch.


   
SvaraCitera

ÄT        


   
SvaraCitera