Aviseringar
Rensa alla

hur får man vänner?


Ämnesstartare

Jag är rätt populär och är typ alltid life of the party? Alla i hela stan vet vem jg är...Men när det väl gäller har jag inga vänner typ? Haffar asmånga tjejer ockå men ingen jag kan snacka med? Vad ska jag göra :/

(Ps är jag rasist om jag blev förvånad över att en asiat jag hängde med igår kunde snacka svenska?)


   
Citera
Ämnesstartare

undrar exakt samma så ni vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ptja, vänskap handlar om engagemang. Du kan inte bara prata med folk på fester osv och sedan tro att ni ska bli vänner. Du får anstränga dig lite mer! Bjud med dem på roliga evenemang, bjud hem dem på seriemaraton eller ta med dem ut på en öl eller så. Visa att du bryr dig och vill vara med dem så kommer det tillslut att bli mer naturligt för er att hänga, och ni kommer att komma närmare varandra!


   
SvaraCitera
reben

va snäll mot folk oxo 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
Ptja, vänskap handlar om engagemang. Du kan inte bara prata med folk på fester osv och sedan tro att ni ska bli vänner. Du får anstränga dig lite mer! Bjud med dem på roliga evenemang, bjud hem dem på seriemaraton eller ta med dem ut på en öl eller så. Visa att du bryr dig och vill vara med dem så kommer det tillslut att bli mer naturligt för er att hänga, och ni kommer att komma närmare varandra!

Dom har ju andra vänner dom umgås med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
va snäll mot folk oxo 

Jag e assnäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(RÖSTA PÅ FNÖ) så får du många många vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänner är för barn


   
SvaraCitera
reben

Tabulhaneaua:

Jag e assnäll

tror inte dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

tror inte dig

Ok vrf?


   
SvaraCitera
reben

Tabulhaneaua:

Ok vrf?

du verkar inte så himla snäll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

du verkar inte så himla snäll?

Konstigt, har mest sagt snälla saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: vänner är för barn

jäääävlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahahahahahah stekaren 2 hahahahahahahhahaHjärtaHjärtaHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

jäääävlar

🙁 va 🙁

så sarkastisk


   
SvaraCitera