Aviseringar
Rensa alla

Hur festar jag?


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 år som verkligen är jättesugen på att festa och ragga! Min kompis, kompis bor i stan och hon brukar festa ganska ofta. Men problemet är att jag bara hänger med de som bara vill sitta hemma varje helg. :s Det här kanske låter lite desperat och jag e ju bara 16, så inte en chans att jag kommer in nånstans. Men har ni något förslag på vad jag kan göra? Jag vill absolut inte dricka så jag spyr, utan bara festa och framförallt träffa människor!
Any ideas? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Siri:

Min kompis, kompis bor i stan och hon brukar festa ganska ofta.

Hm, prata med din kompis från stan! Häng med henne på någon skön fest så kommer det bara att rulla på om du skaffar dig fler vänner. [cool]


   
SvaraCitera

Siri:

Jag är en tjej på 16 år som verkligen är jättesugen på att festa och ragga!

Syftar du på sådana fester med mycket alkohol och droger? [sad]


   
SvaraCitera

Börja hälla i folk alkohol, så blire fest [party]


   
SvaraCitera

Hitta en stabil smuggelspritskran, dyk upp på hemmafester, se till att vara rolig nog för att folk ska vilja ha med dig att göra. [y]


   
SvaraCitera

S3ON:

Syftar du på sådana fester med mycket alkohol och droger? [sad]

Nej, pyjamaspartyn tror jag.


   
SvaraCitera

släng ihop en hemmafest, lite serpentiner och lite jäger och du har ett minne för livet![party]


   
SvaraCitera
Åtta

22ndWolverine:

lite serpentiner och lite jäger

Låter skitäckligt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Låter skitäckligt.

låter som du är lite tråkig och pessimistisk


   
SvaraCitera
Åtta

22ndWolverine:

låter som du är lite tråkig och pessimistisk

Alltså, nu är jag inget party animal precis, men terpentin+jäger känns som en sunkig blandning. [n]


   
SvaraCitera

Åtta:

Alltså, nu är jag inget party animal precis, men terpentin+jäger känns som en sunkig blandning. [n]

Serpentiner!

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

terpentin+jäger

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

respons:

Serpentiner!

Uh, lol. Det var det jag menade. Vet inte varför jag skrev terpentin, även om det inte heller känns som en hit.


   
SvaraCitera

Åtta:

Uh, lol. Det var det jag menade. Vet inte varför jag skrev terpentin, även om det inte heller känns som en hit.

Serpentin eller terpentin, jäger gör allt festligt[bigcheers]


   
SvaraCitera

discokula


   
SvaraCitera