Aviseringar
Rensa alla

Hur firar du Valborg?


Niklas:
Blir med berusningsmedel och ångest. 

Ledsen


   
SvaraCitera

herkuled:
Ligga och gråta

Niklas:
Blir med berusningsmedel och ångest. 

Ledsen


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Ska inte göra ett skit. Tumme upp

Det fungerar alldeles utmärkt.


   
SvaraCitera

Armagedon:
Jag jobbar vid ortens brasa i år igen, för femte året på rad, för att vara representativ för fritidsgården. Vara gårdens ansikte utåt, och för att vi ska visa upp oss. Så kan man ju passa på att marknadsföra oss lite.
Hoppas att vädret håller i sig, för nu ser det ju riktigt schyst ut. Förra året trodde jag att jag skulle förfrysa.

Blåser det mycket var du befinner dig? Det blåser en hel del här. Tänkte nämligen höra om du är insatt, kan elden bli inställd på grund av stark blåst?


   
SvaraCitera
Smilen

herkuled: Citera

Äh må gott istället. Eller gråt dina forsar.


   
SvaraCitera

Crysilis:
Ledsen

Inte ensam dock. Och säkert med glädje. Men vårångesten finns ändå där som en skugga.


   
SvaraCitera

Ensam, nykter, med ngn film kanske


   
SvaraCitera

Crysilis:

Yay 🙂
Är det sådär som det brukar vara vid nyår, mycket televisionsextra alltså?

Det vet jag faktiskt inte! 


   
SvaraCitera

Niklas:

Inte ensam dock. Och säkert med glädje. Men vårångesten finns ändå där som en skugga.

Uäh! Brukar också drabbas av vårångest. Det suger 


   
SvaraCitera

Har bokat tvättstuga nu. One down. Two more to go.


   
SvaraCitera

Niklas:
Blir med berusningsmedel och ångest. 

Bror. Glöm inte bort den fria viljan.


   
SvaraCitera

Crysilis:

Blåser det mycket var du befinner dig? Det blåser en hel del här. Tänkte nämligen höra om du är insatt, kan elden bli inställd på grund av stark blåst?

Det blåser lite här med. Men det ska nog blåsa lite mer än så här för att det ska bli inställt.
Då det är på grusplaner så finns ingen egentlig risk för spridning, men det kan bli himla rökigt. Och det blir nada trevligt, och där står även folkhälsan som en fråga. 


   
SvaraCitera

Hoppar över det i år 😛 
Ingen sprit inga jobbiga människor. 


   
SvaraCitera

har nästan aldrig firat valborg. kanske tittat på en brasa ett par år, men inte mer. ikväll ska jag till baren dock och dricka ngt med en vän, mys!


   
SvaraCitera

Valborg är ett borgerligt påfund. Kom inte till första maj bakfull.


   
SvaraCitera