Aviseringar
Rensa alla

Hur fixade du brudar?


Ämnesstartare

Nu kanske jag valde fel forum då många här är för unga men förhoppningsvis finns ngn i min ålder.

Fråga :

Ditt bästa ragg, snyggaste ragg. Hur gick du till väga?

Jag pratar med snyggaste bruden o berättar vad jag känner för henne där och då oavsett vilka är omkring, vad tycker ni om mitt sätt att ragga? Är det för vågat?


   
Citera

well då jag är lesbisk började jag först snacka med personen och få reda på sexuell läggning får jag reda på att hon är lesbisk då gör jag på olika sett som får henne intresserad förhoppningsvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag raggar inte upp tjejer för att dom är snygga. Väntar istället på "the one" liksom, man blir rättså desperat men man vänjer sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Jag raggar inte upp tjejer för att dom är snygga. Väntar istället på "the one" liksom, man blir rättså desperat men man vänjer sig

Oof mad respect lad


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Jag raggar inte upp tjejer för att dom är snygga. Väntar istället på "the one" liksom, man blir rättså desperat men man vänjer sig

Jag väntar inte på den rätta.. tror inte på det bara finns en. Sen kan man uppfatta gilla och inte gilla på olika sätt har jag märkt, min kompis var retad för sitt utseende hos hennes släkt men jag tror hon uppfattade det mer som det, eftersom jag själv blivit mobbad och inte kunde sluta tänka hur en som retade mig kunnat bli psykolog efter det. Var kanske inte nån farlig mobbning för dem, men för mig kändes det. Min farmor retade mig också men var det mobbning hon gjorde?

Tänker samma sak hur det är och älska någon, när man frågar om man är kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buyrussianbrides.su


   
SvaraCitera

Inte Jung:
buyrussianbrides.su

haha bästa


   
SvaraCitera

"Han där borta är snygg" så är det ens kompis.


   
SvaraCitera

Har aldrig haft en flickvän men det ska det förhoppningsvis bli ändring på när jag har gått ner i vikt. Har gått ner ca 1kg / vecka detta året och jag har ca 15kg kvar men hittills så går det ju bra.


   
SvaraCitera

Lazarus:
Har aldrig haft en flickvän men det ska det förhoppningsvis bli ändring på när jag har gått ner i vikt. Har gått ner ca 1kg / vecka detta året och jag har ca 15kg kvar men hittills så går det ju bra.

Jag har gått upp ett kilo, det tog tid xD
man blev glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag väntar inte på den rätta.. tror inte på det bara finns en. Sen kan man uppfatta gilla och inte gilla på olika sätt har jag märkt, min kompis var retad för sitt utseende hos hennes släkt men jag tror hon uppfattade det mer som det, eftersom jag själv blivit mobbad och inte kunde sluta tänka hur en som retade mig kunnat bli psykolog efter det. Var kanske inte nån farlig mobbning för dem, men för mig kändes det. Min farmor retade mig också men var det mobbning hon gjorde?

Tänker samma sak hur det är och älska någon, när man frågar om man är kär.

Ja det finns troligtvis nog inte "den rätta" snarare några personer. #deepstuff


   
SvaraCitera
Gifted

daygamer: Hur gick du till väga?

Lunch på Cabbages & Condoms.


   
SvaraCitera
  1. Man frågar efter hennes snapchat
  2. Skicka sexiga bilder
  3. dejt. Pang. Säng.

   
SvaraCitera

fick henne att skratta högt flera gånger, sen var det klappat och klart


   
SvaraCitera
Berit

"ska vi saxa bby" 


   
SvaraCitera