Aviseringar
Rensa alla

Hur förklarar jag för honom att jag gillar honom?


Ämnesstartare

Jag har gillat en kille i min klass i ungefär ett halvår nu. Han har sedan dess varit nästan det enda jag tänker på. Nu är det sommarlov om tre dagar och jag vet att när den här veckan är slut har jag sumpat min chans att få honom att förstå hur jag känner. Han ska nämligen byta klass till hösten. Jag vet att han iallafall tycker om mig som vän, för vi hänger mycket i skolan och har ofta väldigt roligt tillsammans. Vi har dock aldrig träffats själva utanför skolan. Min kompis har sagt att det är uppenbart att han gillar mig och jag får hela tiden en massa hintar om att han gör det, men sedan kan han också berätta för mig om tjejer han har strulat med på fester och sådant som får det att verka som att jag bara är någon slags "polare".

Nu till frågan:

Hur ska jag få honom att förstå? Är bästa sättet att gå rakt på sak och berätta att jag gillar honom eller ska fråga om han vill fika med mig eller något sådant? Jag orkar verkligen gå hela sommaren och tänka på honom. Jag är trött på att gå från förhoppningar till olycklig kärlek från dag till dag.

Jättetacksam om någon svarar!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är förövrigt 17 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amen säg d ba rakt ut!!!!!!!!!!!
så får d bära lr brista liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, om han nu ska byta klass så har du ju ingenting att förlora eller hur? Om han gillar dig tillbaka e det ju jätte bra! Sen om han inte skulle göra det, så slipper du ju se han i din omgivning. Det i sin tur leder till att du kan hantera nobben (vilket jag hoppas att du inte får) lycka till!


   
SvaraCitera

pröva att säga det till honom. Brukar bli bäst så istället för allt annat jävla larv som folk brukar hitta på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OKEJ!!! På skolavslutningen gör jag det!
(..om jag vågar!)

Tack för svaren, vad söta ni är!


   
SvaraCitera

vill också bli kär, verkar mysigt att vara det!!

ta alla tillfällen du kan till att träffa/prata/ses
sen kan du ju beroende på hur det känns där säga att du gillar honom [smile]


   
SvaraCitera

Ge honom en banan.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Ge honom en banan.

fan nu såg ja fransk bulldog igen. Jävla får de där


   
SvaraCitera

kennyman:

fan nu såg ja fransk bulldog igen. Jävla får de där

Hur fan kan du se en fransk bulldog?! Det är ett får som gör ^^ [mad]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Hur fan kan du se en fransk bulldog?! Det är ett får som gör ^^ [mad]

javet inte [tard] brutalt fucked i huvet just nu [n]


   
SvaraCitera

kennyman:

javet inte [tard] brutalt fucked i huvet just nu [n]

Ja! Måste du vara! Shit. Bulldogs. Förnedra inte mitt får [mad] Eller dess katthatt för den delen!


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Ja! Måste du vara! Shit. Bulldogs. Förnedra inte mitt får [mad] Eller dess katthatt för den delen!

förlåt får!

för övrigt, om man ska bidra me nåt vettigt till tråden. Berätta bara hur du känner. Det kommer förmodligen inte komma någon vidare "bra tillfälle" heller, så säg det bara. Sen får det gå som det går.


   
SvaraCitera

Om du inte känner honom så bra så kan du väl fråga om han vill ses och ta en fika eller så först? Annars är det bara att säga det, svårt att få ett bra svar annars.


   
SvaraCitera