Aviseringar
Rensa alla

hur förklarar man denna starka reaktionen


Ämnesstartare

om det värsta som kan hända faktiskt händer ((har hätn mig ett par gånger) så går det som en stöt genom hela kroppen främst i magen verkligen starkt som om det vore något fysiskt i magen som åstadkom den känslan. vad är det som känns egentligen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag undrar, utan att veta något alls för säkert och bara vara en liten tönt som fick VG i psykologi A för att läraren hade en bra dag...
Jag undrar om det kan vara något av dessa ämnen i skallen, typ adrenalin, som ska slå till när man får en flyktinstinkt. Eller om det är tvärtom, alltså att man vill slåss eller nåt.. [confused]
MAO ett ämne som frigörs i hjärnan som skickar en impuls genom kroppen till att agera, gissar jag utan ett egentligen veta något alls [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

vad är det som känns egentligen?

elka9110:

psykologi A

Eh, fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en vibrator som inte är sönder matilda[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

skaffa en vibrator som inte är sönder matilda

har ingen vibroator men kanske har råkat tappa min mobilfeleton i fittan de gångerna vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

har ingen vibroator men kanske har råkat tappa min mobilfeleton i fittan de gångerna vet ej

skall jag kolla efter?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

skall jag kolla efter?

nej kanske vill ha den där[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

panikattack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du menar den när personen du verkligen gillar säger till dig att du e ful.

Och en kyla sträcker sig genom hela kroppen som förstelnar dig och sliter bort dig från alla dina tankar. Som ett slag i magen som får allt kroppshår att resa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera