Aviseringar
Rensa alla

Hur frågar man??


another:

men man vill ju inte slicka om hon e orakad, är inte så trevligt har jag hört (?)

Om du aldrig har provat så kan du ju inte veta. Testa, du kanske till och med gillar att det är hårigt [wink]
Om inte så är det väl bara att berätta för henne att du tycker att det är obehagligt att slicka henne när hon är orakad, och fråga om hon skulle kunna tänka sig att raka sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte varför det skulle vara så äckligt om hon e orakad,faktiskt...vi tjejer får ju stå ut med erat jävla punghår i munnen och inte fan gnäller vi.

jag tror nästan fittan e fräschare om den e orakad eftersom rakning orsakar så många problem, svamp, fuckat ph-värde (leder till äcklig lukt) osv...


   
SvaraCitera

another:

(nu läser hon säkert detta [ops] )

Kommunikation via UM är så underskattat. [no-no]


   
SvaraCitera

another:

är inte så trevligt har jag hört (?)

Varför inte visa att du är en tänkade individ och bilda din egen uppfattning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men för helvete, lite hår har man inte dött av! [rolleyes]


   
SvaraCitera
sincan

silvertejp + rakhhyvel[cool]


   
SvaraCitera

0008:

Lite hår har väl ingen dött av. Var inte så jävla mesig.


   
SvaraCitera

Fråga bara: "Är du rakad eller orakad?". Det kan väl inte vara så jävla svårt om hon är din flickvän.

Ett av mina ex sa en gång till mig när vi låg och myste och skulle ha sex " är du rakad? om inte så kan du väl gå och raka dig" och jag blev helt ställd, var typ det osexigaste och lite oförskämt på något sätt, Att han inte ville ha mig som jag var! (jag var rakad.) Men jag sa att jag inte var det och att jag inte tänkte gå och raka mig. så vi hade inte sex sen efter det


   
SvaraCitera
Jeay_L

another:

kanske var otydligt, jag vet att hon är orakad, men de jag mena var hur jag skulle fråga om hon ska raka sig.

Då jag var tsm med ett ex så satt vi och sms:ade för han var på nån klassresa/Jaktresa med klassen.. minns inte riktigt.. å så frågade han genom sms om jag kunde tänka mig att raka mig men sa samtidigt att han inte ville tvinga mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig sett scary movie 1? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

[no-no][no-no]

tycker du om den gubben? ([no-no]) [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InjectMeWithAIDS:

tycker du om den gubben? ([no-no]) [no-no]

aa [love][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

aa [love][no-no]

nu får det vara nog [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InjectMeWithAIDS:

nu får det vara nog [no-no]

[no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera