Aviseringar
Rensa alla

Hur fungerar detta forumet?


Ämnesstartare

Hej, jag skrev en tråd två gånger, det stod:
"Ingen är lovad morgondagen, förlåt din nästa medan det ännu finns tid, så att ingenting förblir olöst på den sista dagen"
Dem blev borttagna.
Jag tror jag vet varför, det är inte för textens skull utan för att det är JAG som har skrivit den.
Den här tråden blir väl också borttagen eftersom jag har skrivit den med :O
Vad för grund finns det för att göra såhär`?
Det går ju emot yttrandefriheten. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Trådar kan tas bort om de saknar diskussionsunderlag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel: Det går ju emot yttrandefriheten.

BibelnMedJoel: Trådar kan tas bort om de saknar diskussionsunderlag.

+ alla internetforum du är på har sina egna regler. Internetforum är inte en demokrati eller något där personer har rättigheter att vara registrerade. Detta är inget unikt fenomen för sverige, det är så internetforum funkar. Dom är alla privata med sina egna regler. Går jag till ett religiöst forum och presenterar bevisen på varför religion är människans påhitt kommer jag att stängas av och mina inlägg kommer att raderas.

Så fungerar detta forumet samt alla andra forum.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomar.se vänder sig i första hand till ungdomar eller i vart fall till yngre under 25 - 30 år. Dessutom liksom alla andra forum så bör tråden innehålla ett diskussionsämne eller en fråga som andra kan ta del av. Men att bara starta ett ämne typ...

BibelnMedJoel: Hej, jag skrev en tråd två gånger, det stod:
"Ingen är lovad morgondagen, förlåt din nästa medan det ännu finns tid, så att ingenting förblir olöst på den sista dagen"

...är ju varken ett diskussionsämne eller något som är värt att kommentera.

Vill du diskutera bibeln och bibelordspråk så starta hellre en tråd typ Stora Bibeltråden och om du vill diskutera bibelcitat så gör det i den tråden och motivera varför för/emot du anser att bibelcitatet är trovärdigt och viktigt för ungdomar i Sverige. Blink


   
SvaraCitera
time
 time

Stoner svarade på din fråga ganska så utomordentligt. 


   
SvaraCitera