Aviseringar
Rensa alla

Hur fungerar egentligen min livsitation?


Ämnesstartare

Jag har alltid varit lite av överdrivet snäll. Framförallt mot min flickvän, eller ex som det har varit ett tag.

Jag har kanske varit lite av en toffer till och med. Jag vet inte, men jag tycker om när folk ler mot mig. Det är underbart. Jag tycker om när folk mår bra, liksom. På grund av mig.

Min och min flickväns förhållande gjorde att jag ville ge den mesta av min kärlek till henne, behöver ge kärlek.

Nu när vi har gjort slut, sen ett tag tillbaka, så har jag inte varit mig själv. Jag mår inte bra alls utav det. Jag behöver träffa någon, men är så fruktansvärt handikappad i det.

Jag saknar henne, såklart. Men kan inte direkt tvinga henne att gilla mig igen, vi var för övrigt tillsammans i 3 år, och lite till.

Jag har fått svårt att äta nu. Och det är ju riktigt illa, för jag har precis skaffat gymkort också. För att bli lite biff, men hur sjutton ska jag kunna gymma utan ordentlig med mat i magen?

Just nu är allt upp och ner. Och jag som brukade må så bra...

[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Fenyletylamin:

men hur sjutton ska jag kunna gymma utan ordentlig med mat i magen?

Du måste tvinga i dig maten helt enkelt. [y] Sen, ju mer du rör på dig, desto mer energi kommer din kropp kräva att du får i dig, så det är en ganska bra cirkel det där.

Var det länge sedan du och din flickvän gjorde slut?


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

Jag behöver träffa någon, men är så fruktansvärt handikappad i det.

På vilket sätt?

Fenyletylamin:

Jag saknar henne, såklart. Men kan inte direkt tvinga henne att gilla mig igen, vi var för övrigt tillsammans i 3 år, och lite till.

Du måste hitta någon annan[love]

Fenyletylamin:

Jag har fått svårt att äta nu. Och det är ju riktigt illa, för jag har precis skaffat gymkort också. För att bli lite biff, men hur sjutton ska jag kunna gymma utan ordentlig med mat i magen?

timeisrunningout:

Du måste tvinga i dig maten helt enkelt. Sen, ju mer du rör på dig, desto mer energi kommer din kropp kräva att du får i dig, så det är en ganska bra cirkel det där.


   
SvaraCitera

gymma lite lätt och ät så mycket du klarar. Tror du mår bra om du får något att skingra tankarna med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Var det länge sedan du och din flickvän gjorde slut?

Vi gjorde slut i våras första gången, men hon kom tillbaks och nu var det några veckor sedan.

Hjärtegull:

På vilket sätt?

Hittar ingen jag tycker om på det sättet, blir ofta mer som en vän eller så tar folk mig inte seriöst, eller så är de inte seriösa. Känner mig bara dålig ibland.

Hjärtegull:

Du måste hitta någon annan[love]

Det måste jag.

Postorderhoran:

gymma lite lätt och ät så mycket du klarar. Tror du mår bra om du får något att skingra tankarna med.

Har så sjukt lite energi bara.


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

Hittar ingen jag tycker om på det sättet, blir ofta mer som en vän eller så tar folk mig inte seriöst, eller så är de inte seriösa. Känner mig bara dålig ibland.

Man kanske inte ska tänka så mycket på att man vill träffa någon och tycka om på ett speciellt sätt. Det blir som det blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Man kanske inte ska tänka så mycket på att man vill träffa någon och tycka om på ett speciellt sätt. Det blir som det blir.

Det är sant, men saken är att jag mår så sjukt dåligt utav det här. :/

Skulle ta tillbaks exet vilket sekund som helst, även fast hon varit otrogen och gjort en hel del grejer som sårat mig.


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

Det måste jag

det är inte bra att behöva vara beroende av någon för att fungera. man måste typ lära sig att bli självständig, de kommer bli mycket lättare då.[smile]


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

Skulle ta tillbaks exet vilket sekund som helst, även fast hon varit otrogen och gjort en hel del grejer som sårat mig.

Fenyletylamin:

Jag har alltid varit lite av överdrivet snäll.

Det är inte bra :/ Är själv överdrivet snäll och man blir utnyttjad.

Men jag förstår varför du vill ha tillbaks henne

Fenyletylamin:

Jag vet inte, men jag tycker om när folk ler mot mig. Det är underbart. Jag tycker om när folk mår bra, liksom.

Men till vilket pris? Jag tycker också om när folk mår bra, men man måste fokusera på sig själv också. Se att det man håller på med i själva verket är skitdåligt. Jag vet att det nog inte känns så, men det är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

det är inte bra att behöva vara beroende av någon för att fungera. man måste typ lära sig att bli självständig, de kommer bli mycket lättare då.[smile]

Idag (söndag) smsade hon och bad mig komma imorgon. (Alla hjärtans dag) Hon kände sig ensam, and so on. Jag kände att jag inte borde åka till henne, men något i mig säger att jag vill, så gärna.

Ska försöka strunta i det (Även om sex är mysigt det med) och stanna hemma. Fast jag litar inte på mig själv, kommer säkert ha slutat med att jag både har köpt chocklad, blommor och ligger i hennes säng och suger i mig lycka så länge det varar, för hon kommer överge mig igen. Hon gör så.

Hjärtegull:

Men till vilket pris? Jag tycker också om när folk mår bra, men man måste fokusera på sig själv också. Se att det man håller på med i själva verket är skitdåligt. Jag vet att det nog inte känns så, men det är så.

Jo, det låter rimligt. Men svårt är det, att bara släppa något man lovade sig själv att man alltid skulle ta hand om. Är också sjukt tänd på henne fortfarande.

Men du har ju rätt, och satan vad dålig jag är ibland.


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

Jo, det låter rimligt. Men svårt är det, att bara släppa något man lovade sig själv att man alltid skulle ta hand om. Är också sjukt tänd på henne fortfarande.

Det spelar ingen roll. Du måste vara snäll mot dig själv nu.

Fenyletylamin:

Men du har ju rätt, och satan vad dålig jag är ibland.

Nej, du är inte dålig.


   
SvaraCitera

Fenyletylamin:

. Jag kände att jag inte borde åka till henne, men något i mig säger att jag vill, så gärna.

du borde nog verkligen inte... för ditt eget bästa liksom. bättre att liksom kapa av och inte träffas mer om du befara vad som kommer hända osv. men det är svårt att inte ge med sig.


   
SvaraCitera