Aviseringar
Rensa alla

Hur fungerar killar...


Ämnesstartare

Nachac:

andra är poly

Faast, har man ett polyamoröst förhållande så har man ju ändå ett förhållande, monogamt är ju inte det enda som räknas som förhållande [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Skulle mycket hellre höra en generalisering nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.

Nachac:

Vet inte. Kan vara olika anledningar till det också. Människor är individer och det funkar inte att generalisera. Deal with it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är jag så dum så jag skapar en tråd på UM kan man ju verkligen fråga sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker gå in för att bli sårad. Det mår man bra av. Bara så ni vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till [smile]


   
SvaraCitera

HEMLIGHETSFUL:

Hur stor är risken att man blir sårad liksom?

Har nog mer med dig att göra än något annat 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju upp till dig om du vill beblanda dig med svinen eller inte. Men bra lär det ju inte sluta


   
SvaraCitera

HEMLIGHETSFUL:

Hur stor är risken att man blir sårad liksom?

Jävligt konstig fråga. Det är ju helt ditt ansvar om du blir sårad eller inte. Din fråga har egentligen ingenting med killar(na) att göra, du verkar ju redan medveten om att de bara är knullisar. Så vad menar du med hur de fungerar?


   
SvaraCitera
mynona

HEMLIGHETSFUL:

...som inte är "relationstypen" egentligen? Jag fattar att de bara vill ha sex och inget mer, men borde man hålla sig borta eller njuta av det?

Dold text: De funkar på samma sätt som tjejer skulle funka om tjejer hade tillåtits ligga runt lika mycket som killar. Man kan egentligen inte generalisera, men för diskussionens skull... Om man själv bara vill ha sex, bör man ha det med andra som också endast vill detta. Då sårar man varken sig själv eller andra. Det är en god princip, men förälskelse går inte att skydda sig emot, och skulle detta inträffa med en sådan person njuter du inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Faast, har man ett polyamoröst förhållande så har man ju ändå ett förhållande, monogamt är ju inte det enda som räknas som förhållande [no-no]

Absolut, men med "relationstypen" är det rätt troligt att det är ett normativt monogamt förhållande hon menar. En sådan inställning kan ju också förklara varför någon verkar kärleksfull/kåt, men inte verkar vilja ha ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Absolut, men med "relationstypen" är det rätt troligt att det är ett normativt monogamt förhållande hon menar.

Jag tror hon menar att killen är en player som vill knullar runt och inte vill bli kär/ha ett förhållande [crazy]

Nachac:

En sådan inställning kan ju också förklara varför någon verkar kärleksfull/kåt, men inte verkar vilja ha ett förhållande.

Fast en polyamorös blir ju kär i flera personer, det betyder inte att han/hon springer runt och är kärlelksfull/kåt mot allt och alla [no-no] Det är ju skillnad på att ha polyamoröst och öppet förhållande [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jag tror hon menar att killen är en player som vill knullar runt och inte vill bli kär/ha ett förhållande [crazy]

Antagligen.

Inte Gugge:

Fast en polyamorös blir ju kär i flera personer, det betyder inte att han/hon springer runt och är kärlelksfull/kåt mot allt och alla [no-no] Det är ju skillnad på att ha polyamoröst och öppet förhållande [crazy]

Förstår inte riktigt hur det motsäger något jag sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

njuta av det


   
SvaraCitera